Paylaşmak Güzeldir

5 Kasım 2013 Salı

Tchibo'dan Külotlu Çorap Alınır Mı?

Penti, Italiana, Müjde ve Daymod gibi çorap markalarını biliyor ve zaten kullanıyoruz. Bazı bilinmeyen ithal markaları da market ya da tuhafiyelerden alıyor olabiliriz. Peki ya Tchibo'dan kahve alırken yanında bir çift de külotlu çorap alsak? Uzmanlık alanı iç çamaşırı olmayan bir perakende zincirinin çoraplarının kalitesine güvenebilir miyiz? Belki de Tchibo'da her hafta değişen raflarda alışveriş yapmayı seviyorsunuz ama çoraplarının nasıl olduğunu bilmediğiniz ve çok da ucuz olmadıkları için risk almak istemiyorsunuz. Merak etmeyin ben sizin için riske girdim ve bir kaç Tchibo külotlu çorabını denedim. Genel olarak yüksek kaliteli ve rahat olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik desenli olanları Penti gibi herkesin bacağında gömediğiniz için günlük gardrobunuzun orijinal kalmasına yardımcı bile olabilir. Neyse lafı fazla uzatmadan satın alıp denediğim bir iki Tchibo çorap hakkında bilgi vereyim de siz de kararınızı daha iyi bir şekilde verin.

Öncelikle Tchibo'nun Online Mağazasından da sipariş verebileceğinizi ve 50 liranın üstündek alışverişlerde kargo ücreti de vermeyeceğinizi söyleyeyim. Online mağazanın avantajı perakende mağazalarının aksine ürünlerin her hafta değişmiyor olması.

Tchibo Dikişsiz Külotlu Çorap


Tchibo Dikişsiz Külotlu Çorap - Tükenmiş
Bu gerçekten de çok ama çok kaliteli bir çorap. Yüzde 21 Lycra oranı ile inanılmaz derecede esnek ve Lycra Fusion teknolojisi ile de gerçekten çok zor kaçan bir çorap. Külot kısmı bir külotu andıracak bir dantel desen ile işlenmiş. Biraz maceracı olanlar altına külot giymeden kullanabilirler. Ben pek cesaret edemem. 15 Denye kalınlığı ile sıcak bahar ve ilkyaz günleri için de uygun bir çorap. Bacağıma bu kadar yumuşak bir çorap giydiğimi zor hatırlıyorum. Eylül'de bu çoraptan iki paket yani dört çift almıştım ve şimdi keşke daha çok alsaydım diye hayıflanıyorum. Çünkü mağazalarda kalmadığı gibi kış döneminin girmesi ile online mağazada da kalmamış. Arada sırada tükenen malları tekrar getiriyorlar, belki bu gerçekten kaliteli çorabı da tekrar getirirler umuduyla buraya aldım. Üstelik indirimdeki fiyatı da 7.95 TL idi. Bu çorap aklınızın bir köşesinde olsun, belki tekrar satılmaya başlanır. O zaman mutlaka deneyin derim.

Tchibo Çift Taraflı Külotlu Çorap

Tchibo Çift Taraflı Külotlu Çorap
Bu da kış için ideal bir çorap. Geçen hafta sipariş ettim ve şimdi gayet memnunum. 100 denye opak çorabın en önemli özelliği iki taraflı olarak kullanılması. Ben antrasit-bordo olanını, burada resimlerde görünen modeli aldım. 100 denye olduğu için oldukça kalın ve teninizi asla göstermeyen bu çorabın bür yüzünü bordo bir çorap olarak ters yüz edince de diğer yüzünü siyaha yakın bir antrasit olarak giyebiliyorsunuz. Çift taraflı çorap ilk başta bana uygulaması zor bir fikir gibi geldi ama fotoğrafta göründüğü gibi gerçekten de iki farklı renkte çorap giyiyormuş gibi görüneceksiniz. Bunda elbette renk seçiminin rolü büyük. Örneğin bir tarafını siyah bir tarafını beyaz yapamazlardı. İki değişik renk kombinasyonuyla gelen çorabın renk seçenekleri bu yüzden sınırlı. Lycra oranı bu tip çoraplar için iyi ama kalın olmasına rağmen çok iyi bir destek çorabı olarak kullanılacak kadar da bacağı iyi sarmıyor. Ben genelde bu kadar kalın çorapları sevmem ama bu külotlu çorabın orjinalliği beni en azından denemeye sevk etti. Siz de bu ilginç çorabı deneyebilirsiniz. Web sayfasında 29.95 olan fiyatı biraz yüksek ama unutmayın iki çorap almış gibi olacaksınız.



1 yorum:

  1. dikişsiz olanı ve destekli olanı iki çift olarak mevcut :) yazı çok başarılı olmuş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...