Paylaşmak Güzeldir

26 Kasım 2013 Salı

Gerbe - Mükemmel çoraplar

Mantyhose Çorap bu kez de Gerbe markasının mükemmel çoraplarından bahsediyor. Gerbe ünlü bir Fransız çorap markası. Hem günlük hem de daha şık ve özel kıyafetlerle giymek üzere çoraplar üretiyor. Bir süre önce erkekler için de külotlu çorap üretmeye başlamıştı. Ancak bu iki senelik bir deney olarak kaldı. Çeşitli internet mağazalarında eski stoklardan kimi modellerin satışı devam ediyor ancak yeni tasarım ve üretim yok anladığım kadarıyla. Gerçi kadınların üzülmesine gerek yok. Şirket mükemmel külotlu çoraplar üretmeye devam ediyor. Türkiye'de mağaza ya da distribütörleri yok ancak bazı modellerini ÇorapMorap sitesinden sipariş edebilirsiniz. Ben daha önce bu siteden alış veriş yapmadım ve sitenin dizaynı oldukça amatör. Artık karar sizin.


Sizlerle sanırım bir aylık bir süredir beraberim.Bu zaman zarfında bildiklerimi ve düşündüklerimi tüm şeffaflığıyla anlatıp yazmaya çalıştım.Çok çok az bilgi sahibi olduğuma inandığım çorap ve çorap sektörü hakkında bir şeyler yazmak beni mutlu etti.İnce çorap yada külotlu çorap giymek isteyen erkeklere yapmak istedikleri şeyi özgürce yapabilmeleri için destek olmaya çalıştım.Umarım bunda başarılı olmuşumdur.
                         
Dikkat ettiniz mi bilemiyorum ama külotlu çorap üreten ve satan firmalar Amerika ve Çin' i saymazsak genel olarak kuzey Avrupa ülkeleri. UkTights, Mytights, Tightsplease ,Sockshop (İngiltere), Hosieria, Sockenpara, Comfort4men (Almanya), Ufash (Avusturya), Aries (Çek Cum.), Tim Legwear (Bulgaristan), Adrian (Polonya) gibi..Bu tür çorapları giymelerinin sebepleri arasında soğuk iklim koşulları da önemli mutlaka.Sizlere daha önce bahsettiğim üretici firmalar ve alışveriş siteleri aynı zamanda dans çorap ve taytları (ki bu alanda Danskin markasının önemli bir yeri olduğunu biliyorum) bisiklet ve diğer spor alanlarında kullanılan çorap ve taytları da ürün yelpazelerinde bulundurmaktalar.Çoraptan ve ayakkabıdan tutun da farklı dans kostümlerine kadar ürünlerin satışını da yapan çok fazla site ve firma mevcut.Dans ve spor Avrupa insanının hayatının bir parçası diyebilirim.Bu yüzden farklı kıyafetleri günlük yaşantılarına adapte edebilmişler.Çok farklı ırkların bir araya gelmelerinden dolayı siyahi bayanlar için bile Pendeza markasıyla bilinen çoraplar üretmişler.Siyahi bayanın ten rengine göre değişik tonlarda ürünleri mevcut.

Kuzey Avrupa' ya ait firma ve çoraplardan bahsederken hep aklımın bir kenarında olan ve hep bahsetmeyi düşündüğüm önemli markalardan biri olan Fransız Gerbe' yi anlatmamak olmaz.Avrupa da erkek külotlu çorabını ince olarak piyasaya süren ilk firma.Öyle ki 8 Den incelikte ve oldukça şık bir ambalajı olan Men Sun Satin 8 modelini görünce çok şaşırmıştım.Bu çorabı alıp giymedim ama bir çok yerde övgüsünü okudum.Benim aldığım çorap Men Satin 20 idi.Çorabın külot kısmı oldukça rahat ve sağlam olup önünde bazı erkek külotlarında ki gibi açılır bir pencere var.Bu detayı çok güzel gizlemişler farketmek bile zor.Bu kaliteli külot kısmı sayesinde çamaşır bile giymeseniz olur.Burun ve topuk kısmı ince çorap olmasına rağmen ekstra güçlendirilmiş.İçeriğinde bulunan %18 elastan sayesinde kullanımı kolay olup bacaklarınızda sarkma yapmıyor.Benim en çok hoşuma giden tarafı mat olması ve bacağımda hiç fark edilmemesi.Ten rengi gerçekten çok güzel.

     
Gerbe firması iki yıl gibi kısa bir sürede erkek çorap üretimini durdurdu.Bu konu hakkında bir çok yere yazı yazarak nedenini araştırdığımda hep fiyatının çok pahalı olduğu söylendi.Aslında fiyat olarak gerçekten pahalı ama birden piyasadan kaybolması da bana oldukça ilginç gelmişti.Bazı Avrupa firmalarında indirimde olan küçük bedenleri mevcut.Bir Amerikan firması olan Shapings  hala ürünü satıyor, nasıl tedarik ediyor bilemiyorum.Gerbe sadece Amerika için üretim yapıyor olabilir mi bilemiyorum.Gerbe çoraplarını Türkiye' de " ÇorapMorap " firması satmakta.Ben kendileriyle de konuştuğumda onlarda fiyat konusunu dile getirmişlerdi.Bahsettikleri diğer bir konuda erkek külotlu çoraplarının mutlaka ön panelinin olması gerektiği idi.Çok merak ederseniz ve kaliteli bir çorap giymek isterseniz deneyin derim.Gerbe çoraplarında dikkatimi çeken bir diğer konu da ürün ambalajlarında ki fotoğraflardı.Kadın çorap ambalajlarındaki fotoğraflar gerçekten mükemmel.Fransız inceliğimi desem ne desem bilemiyorum...

1 yorum:

  1. dostum benim favorim Wolford :) ama yazılarını takip ediyorum emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...