Paylaşmak Güzeldir

18 Kasım 2013 Pazartesi

Kusursuz bacaklar için çorap ve öneriler 2

Önceki yazıda tipik Türk kadını için bacaklarını ince ve daha uzun göstermelerine yardım edecek çorap modellerini tanıtmaya başlamıştık. Bu gün Penti'nin desenli çorap serisinden dört boyuna desenli çorapla devam ediyoruz. Daha sonra Daymod ve belli başlı ithal markaların da modellerine bakmaya başlayacağız.

Cliva

Cliva da boyuna desenleri olsa da kalın dokusu nedeniyle aslında ideal bir çorap değil. Ya da daha doğru ifadesiyle aslında 20 den kalınlığında olmasına rağmen sanki çok daha kalın dokunmu bir çorap görüntüsü kazandırılmış. Resimde görülen pudra rengi çok şirin. Diğer renk seçeneği ise siyah. Siyahını alıp giymedim ama böyle kalın çoraplara fazla ilgi duymasam ve kendime yakıştıramasam da pudra rengini aldım. Yüzde 5 elastan içeriyor ve bu bence biraz az kalmış. Yine de kalın çorap sevmeyen ama kışın kalın ve sıcak tutan bir çorap giymiş gibi bir görüntü yakalamak isteyen bayanlar için fena bir tercih değil. Tekrar ediyorum, pudra güzel durur ama siyahı biraz ucuz görünür diye korkuyorum.

Anabel

Anabel Penti'nin bacak boyuna katkıda bulunan en iyi çoraplarından birisi. Yüksek elastan (lycra dengi) oranı ile bacağı iyi sarıyor ve asla sarkma yapmıyor. Mesela Cliva'ya oranla renk seçeneği de daha fazla.
SiyahGrafitMuskatTenLacivert


Deseni insanın gözüne çok batmıyor ama aynı zamanda bacağın doğal kıvrımlarını daha güzel ve belirgin hale getiriyor. Muskat rengi muhteşem. Lacivertini denemedim ama liseden beri lacivert çorap giymediğim için asla alacağımı sanmam. Grafit rengini de denedim ve çok beğenmedim. Siyah ve ten rengi seçenekleri klasikleri seven ama desen arayanlar için uygun olacaktır. Ben bu kadar arka planda kalmaya razı bir deseni siyah çorapta kullanmak istemem açıkçası. Muskat rengiyle beraber bu çorapta da fildişi ya da pudra rengi seçenekleri olsa favori dsenli çoraplarımdan birisi olabilirdi

Melisa Colosio

Melisa Colosio Penti'nin kış filesi serisinden bir çorap. Kalınlığı 210 den. Yani neredeyse ince bir kot kadar kalın. Evet abarttım biraz. Ama gerçekten kalın. File görüntüsü ile ışın da zarif bir görüntü yakalamak isteyen kadınlariçin tasaralandığı yazıyor sitede ama ben bu kış filesi olayına bir türlü ısınamadım. Belki bacaklarım çok üşümediği içindir. Vanilya, Siyah  ve Soğan Kabuğu renklerinde satışa çıkıyor. Eğer boyuna desen istiyosanız daha boyuna desen bulamazsınız. Ancak boydan boya uzanan delikli desen bacakları kısa olsa bile düzgün olmayan (çarpık demek istemedim) kadınlarda ters tepebilir. Yanlış kıvrımı ön plana çıkartabilir. Kışın kısa etekler giymek isteyen ama şümek istemeyen ama sokakta da aşırı kalın ve blok halinde düz kalın çorapla dolanmak istemeyen kadınlar için iyi bir tercih olabilir.

Yine kış filesi serisinden bir çorap. Ama bence Melisa Colosio (bir yukarıdaki)'dan daha iyi bir seçenek. Yine aynı kalınlıkta, yani çılgın bir 210 denye. Ancak desen çok daha dengeli ve bacağı daha fazla pohpohlayan bir şekilde tasarlanmış. Zigzaglar çizen dikey desen bacağın ufak tefek kusurlarının dikkat çekmesini dümdüz inen bir çizgiye nazaran çok daha başarılı şekilde kapatır gibi eliyor bana. Bu da benim çorap çekmecemde yer bulacak bir çorap değil çünkü böyle pantolon kalınlığında çoraplarla aram pek de iyi değil. Yine de bol bol üşüyen kadınlar için makul bir çorap. Eğer aynı desende ama biraz daha ince olsaydı o zaman çok daha fazla beğenirdim. Renk seçenekleri şunlar 

VanilyaSiyahSoğan Kabuğu


Bu kadar kalın bir çorapta vanilya deseni taşımak zor. Siyah tek makul seçenek olabilir.




Siyah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...