Paylaşmak Güzeldir

14 Nisan 2014 Pazartesi

Catherine Deneuve Siyah İç Çamaşırı ve Külotlu Çorap

Catherine Deneuve zamanının en muhteçem aktrislerinden birisiydi. Onun oyunculuk kabiliyeti ve cazibesi gerçekten pek çok genç sanatçıya yol gösterdi. New York Magazine dergisinde çıkan yazıda tam 70 yaşında kamera karşısına geçip cüretkar ama aynı zamanda zevkli pozlar vermekten de korkmayacak kadar cesur.


70 yaşında bir kadından elbette kusursuz bir vucut beklemiyoruz. Catherine Deneuve de yaşının getirdiği değişimlerin bir kısmını gösteriyor. Belinin kalınlaşmış olması gözden kaçmıyor ama bacaklara dikkatinizi çekerim. 70 yaşında bacakalrımın böyle olacağını bilsemmm...Bu fotoğraftaki tek kusur, eğer kusur denebilirse, siyah külotlu çorapın body'nin üstüne giyilmiş olması. Eğer önce siyah külotlu çorapı giyse ardından dantelli body'yi üstüne çekse bence çok daha şık dururdu gibi geliyor bana.

Bu fotoğrafın 70 yaşında bir kadına ait olduğuna inanabilir misiniz? Açıkçası ben ilk gördüğümde başka bir kadının fotoğrafı zannettim. Karşıdan bakıldığında yaşını göstermeye başlamış ancak o pek meşhur kusursuz profili hala zamana meydan okumaya devam ediyor. Söylenecek söz yok, tek kelimeyle muhteşem. Böyle kadınları görünce kıskanıyorum açıkçası. Neyse gençlik idollerimi kıskanmayı bırakıp da işimin başına döneyim bari. Bu arada yukarıdaki fotoğrafta giydiği dantelli body ve dikişsiz siyah külotlu çorabını da gerçekten beğendim. Bu da bir çorap blogu olduğuna göre şöyle bir soru sorarak bitireyim: Bu fotoğrafta Catherine Deneuve'in giydiği çorabın marka ve modelini tahmin edebilir misiniz? (Cevabı ben de bilmiyorum, zaten merak ettiğim için soruyorum)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...