Paylaşmak Güzeldir

26 Kasım 2013 Salı

Seksi hemşire kostümleri

Daha önce benzeri bir şey yazmıştım değil mi? Biraz aceleye gelmişti diye hatırlıyorum. Bu gün biraz daha hakkını vererek hemşire kostümleri hakkında yazacağım. 

Role playing fantasy denilen bir olay var. Eşler çeşitli kostümlere ve kostümlerle beraber o kostüme uygun bir kişiliğe bürünüyorlar. Bu ille de seks ile sonlanmak zorunda değil ama böyle karaktere bürünme oyunları cinsel yaşamı canlı ve çok çok daha zevkil tutmanın yollarından birisi. Ve inanın bana hemen herkesin fazla da utanmadan ya da kendini rahatsız hissetmeden uygulayabileceği bir fantezi. 

Epeyce populer olan rol yapma fantazilerinden birisi de hemşire-hasta ve hemşire-doktor eşleşmeleri. Oyunu daha gerçekçi kılmak için ise iyi bir hemşire kostümüne ihtiyacınız olacak. Hatta diyebilirim ki yeteri kadar iyi bir seksi hemşire kostümü ile rol yapma oyunu oynamanıza gerek bile kalmadan onu baştan çıkaracak ve deli edeceksiniz.

Aşağıda bir kaç gerçekten seksi hemsire kostümünü tanıtacağım. 


Bu kostüm adını hak ediyor. Tam bir kalp kıran, adamın canına okuyan wamp hemşire kotümü. Spirithalloween sitesinde gördüm ama eğer Google'da Nurse Heartbreaker aramasını yaparsanız bunun gerçekten de pek çok sitede satışı yapılan bir ürün olduğunu göreceksiniz. Bunun aynısını satan bir Türk sitesi bulamadım ama mutlaka vardır diye düşünüyorum. eBay'de oldukça uygun fiyatlara bulunabiliyor. 

Kostüm alacak olursanız dikkat etmeniz gereken bir husus da paket içeriğinde ne olduğunu iyi okumak. Genelde kostüm fotoğrafları fiyata dahil olmayan aksesuarları da içerir. Mesela bu kostüm hemşire elbisesi, kırmızı kemer ve başlık ile geliyor. Steteskop, kırmızı topuklu ayakkabı ve beyaz file külotlu çorap fiyata dahil değil. Kimi kostümler jartiyer çorabı ile birlikte satılıyor. Fooğrafını çok beğendiğiniz bir kostüm aslında sadece iki parça kumaştan ibaret olabilir. O yüzden bir yandan beklentilerinizi makul düzeyde tutrken bir yandan da alış veriş sırasında paketten neyin çıkacağını iyi okuduğunuza emin olun.


Eğer yukarıdaki kostüm fazla kapalı geldiyse bunu da deneyebilirsiniz. Sırtındaki paneller boyundan kalcaşalra kadar uzanan bir aşıklık sağlıyor. Kostümlü partiler için fazla cüretkar ama yatak odası oyunları için mükemmel bir seçim olabilir. Üstelik Gittigidiyor'dan satın almanız da mümkün. Şu anda 25 liraya satın alınabiliyor. 

Bu kostüm şapka, elbise ve bir de g-string ile birlikte geliyor. Resimdeki gibi bir beyaz file jartiyer çorabı ya da ince beyaz jartiyer çorabı ile birlikte gerçekten dayanılmaz bir hale gelebilir. 

Benim için biraz fazla cüretkar sayılır ama bunun bir erkeği baştan çıkartacağına neredeyse eminim. 


SEKSİ EROTİK HEMSİRE KOSTUMÜ


Ne? Yukarıdaki de mi fazla kapalı geldi? Epeyce edepsizleştiniz bakıyorum :) O zaman şöyle bir seçenek göstereyim. Bu kostüm gerçekten de sadece yatak odası için ve benim zevkim için biraz fazla açık. Kimi şeyler hayal gücüne kalmalı.

Fiyatı 20 TL ve gittigidiyor'da satın alınabiliyor. Bu ürünün tanıtım fotoğrafnda çorap yok ama ince dantel lastikli beyaz jartiyer çorabı ile mükemmel bir kombinasyon olacağına eminim.

Erkek arkadaşım bu kostümü çok severdi eğer alıp ona bir sürpriz yapsaydım. Ancak bu kadar açık bir kostümdense biraz daha fazla örten ve hayal gücüne de yer bırakan bir kostümü tercih ederim. 


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...