Paylaşmak Güzeldir

18 Kasım 2013 Pazartesi

Erkek ve külotlu çorap

 Bu blogu yazmaya başladığımda elbette külotlu çoraplara ilgi duyan erkeklerin de olduğunu biliyordum. Bunun sadece çorap fetişi anlamına gelmediğini, kendisi de külotlu çorap giymeyi tercih eden erkeklerin varlığından da haberdardım. Ancak bu konuya hiç uzun süre kafa yormamıştım. Benim için külotlu çorap ile olan ilişkim önce mecbur kalarak başladığım bir aşk-nefret ilişkisi idi. Olaya sadece kendi yönümden baktım. Zamanla şıklığın tamamlayıcısı ve gerek iş hayatında gerekse romantik vaziyetlerde erkekler üzerindeki gücünü keşfettikçe, kaliteli çorapları keşfedip bir de onları satın alacak ekonomik özgürlüğü kazandıkça külotlu çorap ile olan ilişkim daha pozitif bir hal aldı. Hala yüksek topuktan nefret ediyor ve eğer kaçabilirsem giymiyorum ama külotlu çoraptan eskisi gibi kaçınmıyorum. Aksine pek çok zaman keyif alarak giyiyorum. Kaliteli bir çorabın bacağımda bıraktığı his, bacaklarımın iyi bir çorap varken dokunmaya verdiği hafif gıdıklanma ile karışık erotik tepki hoşuma gidiyor. Bir de bunun üstüne külotlu çorapların erkekler üstündeki bacağa kilitlenme etkisini de ekleyin...Neyse, uzun lafın kısası benim çorapla ilişkim hp benim kendi tarafımdan baktığım bir şeydi. Blogu yazmaya başladıktan sonra erkeklerin tarafından, hem de değişik yönleriyle bakabilmeyi de öğrenmeye başlıyorum ve bunun aslında oldukça zengin bir mevzu olduğunu anlıyorum. Bu yüzden de blogu artık Mantyhose Çorap ile beraber yazar hale geldik neredeyse. Onun düzeyli ve külotlu çorapları sadece birer fetiş objesi olarak irdelemeyen yazıları hem benim için eğitici oldu hem de iyi yazıldıkları için okunmaları keyifli. Aşağıda alıntıladığım son yazısında kendi perspektifini gerçekten de çok iyi aktarmış buyurun okuyun.


 Erkek külotlu çorapları üzerine yazdığım yazılarda genelde bu çorapların özelliklerinden,faydalarından yada tamamen istediğimiz için giyebileceğimizden bahsettim.İçimizde bu çorapları farklı amaçlarla kullananlar olduğunu biliyorum.Sağlığı için kullanıyor olabileceği gibi sadece istediği için kullananlarda var.Bunun yanısıra cinselliğinin bir parçası olarak da kullananlarımız var diyebilirim..Belki bir kısmımız bunları internetten bir bölümümüz de marketlerden tedarik ediyoruz..Acaba satış elemanından bu tür bir ürün istediğimizi rahatça söyleyebiliyor muyuz? Ya da ” ben kendim kullanacağım “ demek çok mu zordur?Gerçekten zor olacağını tahmin edebiliyorum…                 
                                       Aslına bakarsak külotlu çorap için belki siz belki de toplum buna hazır değil.Peki toplum buna hazır oluncaya kadar beklememiz mi gerek?Bunun için zamanınız olacak mı?Bu konuda toplumun kurallarına uymanın son derece saçma olduğunu düşünüyorum.Sizlerin ne giydiğiniz,nerelere gittiğiniz yada kimlerle olduğunuz beni hiç ilgilendirmediği gibi benim ve benim gibi düşünenlerde sizi ilgilendirmemeli.Herkes istediği seçimi rahatlıkla yapabilmeli.
                                   
Bırakın külotlu çorap alıp giymeyi  sevdiğimiz insan için bir buket çiçeği dahi biz elimizde taşıyamıyoruz.Akşam eve giderken kız arkadaşınıza yada karınıza bir buket veya bir demet çiçek  götürmeye kalkıyorsunuz adeta herkesin gözü üzerinizde oluyor. Bunun için özel bir gün olmasına gerek yok.Ben,canım istediği zaman çiçeğimi elime alıp yolda dolaşarak,vitrinlere bakarak  yada çiçeğin yanına şarabımı da alarak tuhaf bakışlara hedef olmadan evime gidebilmeliyim.Bu tuhaf bakışlar beni evime kadar kovalamamalı.Zaten durum bazen öyle bir hal alır ki elimde çiçek değilde tüfek olsa daha az dikkat çeker  diye düşünürüm.(Neyse ki kapı açılınca görünen yüz bana her şeyi unutturur).Bu yüzden çoğumuz sanırım çiçeği eve yada iş yerine göndertiyoruz.Erkek adama öyle çiçekle yolda yürümek yakışmaz.Çünkü toplum kuralını koymuş ve erkek adamın görevini bu şekilde belirlemiştir.
                                   Külotlu çorap giydiğinizi yakınlarınız bilirler mi?Bilseler kimbilir ne derler değil mi…?Hele hele bayan arkadaşınız yada karınız öğrense maazallah …..Belki ilişkiniz bile biter…Peki hiç bundan bahsettiniz mi kendisine yada ben külotlu çorap giymek istiyorum dediniz mi? Diyebildiniz mi?Ya da ben çorap,ayakkabı yada iç çamaşırı fetişistiyim deyip kendisiyle konuştunuz mu?Eğer bu özelliğinizi gizli yaşıyorsanız hiç kusura bakmayın ama kendinize işkence ediyorsunuz ve işin doğrusunu yapmıyorsunuz.Burada güzel olan bence her iki tarafında bundan haberdar olması.Belki bu O’ na da ilginç ve normal gelecek .Düşünsenize O’ nunla beraber çorap,iç çamaşırı yada farklı aksesuarlar almaya gittiğinizi?
                                Bence insan bu gibi konuları rahatça konuşabilmeli ve içine atmamalı.Eğer bazı konuları sadece kendi kendinize paylaşıyorsanız ve bununla ilgili sadece kendinize bir dünya kurduysanız asıl burada bir sorun var demektir.   

1 yorum:

  1. kesinlikle tüfekle gitsek daha çok tepki çekerdi :) hala bir çekince var artık yanlış anlaşılma mı dersin bozarma mı dersin.Güzel yazı olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...