Paylaşmak Güzeldir

23 Kasım 2013 Cumartesi

Erkekler de Külotlu Çorap giyer

Blogda yazılarını yayınlamaya başladığımdan beri okuyanlar biliyorlar. Mantyhose Çorap pek az kadının sahip olduğu bir bilgi ve çorap erdemiyle blogun içeriğinin daha da zengin olmasını sağlıyor. Çeşitli sebeplerle, ki bu sebepler sağlıklı yaşamdan cinsel fantazilere kadar uzanan bir yelpazede yer alabilir, külotlu çorap giyen ama bunu saklamak zorunda kalan, ya da külotlu çorap giymek isteyen erkeklere hem bunun ayıp bir şey olmadığını hem de kimseye hesap vermeden arzularını takip edebileceklerini anlatıyor. Fadalı tavsiyelerde bulunuyor. Son yazısını okuyunca, hele bir de beni de hafiften övdüğünü görünce hemen yazısını ekleyiverdim. Okuyun. 

 
Bu sayfalardan yazılarımı okuyanlar,sürekli olarak çorap ve külotlu çoraplardan bahsettiğimizi bilirler.Bazen farklı konularıda yazılarımın içine katarak çeşitlilik yapmaya çalıştığım oldu.Bunda ne kadar başarılı oldum yada sizler bundan ne kadar keyif aldınız bilemiyorum.Bazı yazılarımda da külotlu çorap giyiyorsanız bunu gizli saklı yapmanıza gerek olmadığını bunun yasak bir şey olmadığını söylemeye çalıştım.Belki kendinizi çok daha rahat hissedecek ,bazı konularda aşama kaydedip daha mutlu olabileceğinizi anlatmaktı niyetim.Yasadığım çevredeki  insanlarada  bu konuyu normal bir şekilde anlattım ve neredeyse hiç tepki almadım.Bakışlar yada merak edip soru soran olmuyor mu elbette oluyor ama gereken cavabı aldıklarından eminim.
    Ben,insanların belirli saygı kuralları içinde kaldıkları takdirde,birçok konuda konuşarak ve anlatarak anlaşabileceklerine inananlardanım.  Örneğin yazılarım Çorap Sihirbazı ‘ nda yer buluyor ve fikirlerime değer veriliyorsa bunu Seval Hanım’ a borçluyum diyebilirim.Külotlu çorap giyen bir erkeği  anlayışla karşılaması oldukça nazik bir davranıştı.Bu konunun nedenlerini ve niçinlerini hiç sormadan ,yargılamadan tamamen olduğum gibi ve anlattıklarım doğrultusunda kabul ederek ….Umarım diğer bayanlarda çevrelerinde bulunan erkekleri bu niyetle anlamaya çalışırlar…
   
 Sizlere, daha önce kış aylarında giyebileceğiniz basınçlı yada normal külotlu çoraplardan bahsetmiştim.Birçok erkek soğuk havalarda pantolon altına  hala kalın içlik tarzı ürünler giymekte. Bu içlik tarzı ürünler bence külotlu çorabın verdiği rahatlıktan oldukça uzaklar.İçlikler gereken hareket kolaylığını sağlamadığı gibi görünüm olarak da hoş değillerdir.Oysa 40 Den-200 Den kalınlık aralığında bir çok markaya ait külotlu çoraplar mevcut.Opak ve koton çoraplar gerek elastan gerekse renk çeşidi bakımından çok fazla çeşide sahipler.Son birkaç yıldir Penti ve Daymod gibi firmalar kış çoraplarına Thermal  adıyla yeni ürünler de eklediler.Bildiğim kadarıyla Katia Çorap’ta da termal çorap bulmanız mümkün.Katia ‘ da aynı zamanda Falke ve Trasparenze gibi ünlü markaların çoraplarını da temin etmeniz mümkün.Bahsettiğim opak ve koton çoraplara sonraki yazılarımda daha detaylı değinmek istiyorum.Aklıma gelmişken son yıllarda üretilmiş olan Wet Look çoraplarıda unutmamak lazım.
     Kış mevsiminde çok sık giydiğim çoraplardan biriside Solidea Selene 70 Opak.Selene gerçekten oldukça rahat bir çorap.Burun kısmı biraz takviyeli olsa da bacak ve külot kısmı aynı dokumaya sahip.Sheer to waist olarak tasarlanmış.Benim en çok sevdiğim özelliği kaymaz tabana sahip olması.Bu çorap %78  polyamid,%20 elastan ve %2 pamuktan oluşmakta.Ayak bileğinizden kasıklarınıza kadar kademeli olarak 15-12 mmHg baskı yapmakta.Gün boyunca bacaklarınızda hiç kaymadan,bileklerinizde neredeyse hiç toplanmadan  durabiliyor.Uygun bir beden tercihiyle kışın hiç üşümeyeceğiniz,bacaklarınıza destek vererek yorgunluğunuzu alacak  bu çorabı kullanmanızı tavsiye ederim.Eğer Türkiye’ de bulamazsanız Solide firmasının kendi sitesinden alabilirsiniz. Bordo,kahve,füme,siyah ve mavi renkleri mevcut.Şunu da belirtmeliyim ki çorabı satın alırken ,ölçü tablosunda belirtilen tam üzerinize olan ürünü alın.Eğer ara bir ölçüdeyseniz büyük olanı tercih edin.Bu çoraplardan sipariş verirken bir çift de Solide Marilyn modelinden karınız yada bayan arkadaşınız için sipariş verebilirsiniz.Öyle sanıyorum ki bu O’ nun da hoşuna gidecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...