Paylaşmak Güzeldir

1 Kasım 2013 Cuma

Pamela Anderson'dan Çorap Koleksiyonu

Pamela Anderson'ı ben Sahil Güvenlik dizisi ile tanıdım. (evet o kadar da yaşlıyım). O zamanlarda gencecik sarışın bir afetti ve minik bir kız çocuğu olarak onu kıskanacak kadar bile bu işlerden habersizdim. Yıllar geçtikçe Pamela bir sex ikonu haline geldi ve her normal kadın gibi ben de Pamela'dan nefret etmeye başladım :) 

Bir iki sene önce pek çok ünlü kadın aktris ve model gibi Pamela da modaya el atmaya karar verdi ve kendi aını taşıyan bir çorap koleksiyonu tasarladı. Elbette asıl tasarımı yapanın Pamela olmadığını biliyorduk ama moda dünyasında mutfakta kimin olduğunu asla bilmeyiz. Vitrin bize yeter de artar, öyle değil mi? Neyse
 Pamela Anderson couture iç çamaşırları ile bilinen Secrets in Lace firması ile işbirliği yaparak seksi çorap koleksiyonunu hayata geçirdi.

Koleksiyon genelde seksi hold up ve jartiyer çoraplarından oluşuyor. Koleksiyonun tanıtımını da bizzat Pamela Anderson yapmış. Bu kadının 45 yaşında böyle bir vucuda sahip olması gerçekten de adaletin bu mu dünya dedirtti bana. Ama hakkını teslim edelim hem Pamela hala taş gibi hem de koleksiyondaki jartiyer çorapları şık ve seksi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...