Paylaşmak Güzeldir

3 Kasım 2013 Pazar

Erkekler için yorgunluk giderici dizaltı çoraplar

Mantyhose Çorap'ın hem iyi yazılmış hem de bilgilendirici bir yazısı daha. Daha önce de başka vesileler ile yazdım. İnsan vucudu uzun süre hareketsiz şekilde ayakta kalmak ya da desteksiz bir şekilde bacakalrını sallandırarak oturmak üzere tasarlanmış bir makine değil. Hareket etmek için tasarlanmışız. Bu yüzden de bacakalrımızda biriken kanı kalbe taşıma görevini aslında damarlarımız ve bacak kaslarımız beraber yürütüyor. Ancak uzun süre ayakta kalınca ya da hareketsiz bir şekilde oturunca bacak kasları kasılıp gevçemediği için bütün iş damarlara kalıyor. Öyle olunca da gelsin bacak ağrıları gitsin varisler. Biz kadınlar bu durumlarda çekinmeden bacakalra destek veren çoraplar giyebiliyouz ama aynı sorunlarda müzdarip erkekler için varis önleyici ve yorgunluk giderici çoraplar hala bir tabu. Oysa erkekler için de oldukça şık ve fonksiyonel çoraplar üretiliyor. Neyse, ben susayım Mantyhose Çorap devralsın.

Sizlere, benim en sevdiğim çoraplardan ikisini tanıtmak istiyorum.Aslında birbirlerinden pek farkları yok diyebilirim.İbici marka bu çoraplar benim günlük hayatta kurtarıcı gözüyle baktığım aksesuarlarım yada çalışma arkadaşlarım.Bütün gün yoğun bir iş temposu içinde koşuştururken ayaklarınızın şiştiğini ve tabanlarınıza doğru giderek artan bir ağrı oluşmaya başlıyorsa bu çoraplar kurtarıcınız olacaktır.Saatlerce ayakta kalıyorsanız,uzun süreli araba kullanıyorsanız,günün büyük kısmında hareketsiz koltuğunuzda oturuyorsanız ve  akşam eve gittiğinizde ayaklarınızı şişmiş buluyorsanız bu çoraplardan en az iki çift satın alın.Benim yaptığım gibi sabah yataktan kalkmadan yani daha yatağın içindeyken çoraplarınızı giyin ve öyle ayağa kalkın.Böylece ayağa kaltığınızda kanın ayaklara doğru yoğunlaşmasını ve gölleşmesini önlemiş olacaksınız.Çorabınızı gün boyunca ayağınızdan çıkartmamanızı önemle belirtmeliyim.Eğer çıkartmak zorunda kalırsanız bacağınızı yüksek bir yerde 10-15 dakika kadar dinlendirdikten sonra çorabınızı giyin.Bu çorapları kullanmaya başladıktan sonra ayak numaranızın bile 1 numara kadar küçüldüğünü göreceksiniz.Eğer birde fazla kilolarınızdan ve sigaradan kurtulursanız  bacak ağrısını unutacaksınız.Bu çorapları ben basketbol oynarken  dahi giyiyorum ve oldukça faydasını görüyorum.Yaklaşık 30 yıldır bu sporu yapıyorum ve oldukça zorlandığım anlarda bu çorapların çok önemli faydalarını görüyorum.Günümüzde NBA basketbol oyuncuları( Kobe Bryant,Lebron James...) dahi bu tür ürünlerin dizaltı,dizüstü ve külotlu olanlarını kullanıyorlar.Çorabınızı yatarken mutlaka çıkarmanızı tavsiye ederim.Her gece yatarken temiz olan çorabınızı başucunuza koyarsanız ayağa kalkmadan giyebilirsiniz.Bu yüzden en az iki çift satın almanız lazım.Kullandığınız takım elbiselerinize uygun olarak siyah,lacivert ve kahverengi renklerden çekmecenizde bulundurun.Takım elbise yada kumaş pantolon giyerken en sevmediğim şeylerden biri de kısa çorap ile paça arasından kıllı bacakların görünmesidir.Bu yüzden bu dizaltı çoraplar beni bu görüntü kirliliğinden kurtarmakta.Eğer kumaş pantolon giyiyorsam mutlaka dizaltı çorap giyiyorum.Filodoro markasının normal dizaltı çorapları da harikadır.Biraz pahalı ama kalitesi mükemmel.Bu çoraplar15-20 mmHg basınç değerine sahipler.İçeriğindeki pamuk ayağınızın terleyip kokmasını engellemekte.Tek sorun lastik kısmının dizinizin hemen altında iz yaparak kaşıntıya sebep olması.Burun ve topuk kısmı güçlendirilmiş ve dayanıklılığı arttırılmış olup uzun süre kullanabiliyorsunuz.Çorabınızı ılık suda ve mümkünse elde yıkayarak ömrünü daha da uzatabilirsiniz.Umarım memnun kalırsınız.Sağlıkla kalmanız dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...