Paylaşmak Güzeldir

11 Kasım 2013 Pazartesi

Kusursuz bacaklar için çorap ve öneriler

Hiç durup düşündünüz mü? Bacaklarımız aslında vucudumuzun yarısından daha fazlası demek neredeyse. Ağırlığımızın yarısından fazlası bacaklarımız, eğer çok şanssız bir güdük değilsek boyumuzunu da yarısına yakınını bacaklar oluşturuyor. O zaman hem erkeklerin bacaklara duyduğu ilgiyi hem de kadınların bacaklarına gösterdiği ihtimamı hiç de şaşırarak karşılamamak lazım. Nasıl yüzümüz mükemmel olsun istiyorsak, nasıl göğüslerimiz alabilecekleri en ideal şekle bürünsün diye en uygun sütyen ve üstleri arıyorsak bacakalrımızın da mükemmel ve karşı konulmaz olmasını istemek hakkımız. Kozmetiğin çare olmadığı anlarda ise imdadımıza desen desen, tip tip, renk renk külotlu çoraplar yetişecek.

Kusursuz bacaklar için nasıl çoraplar seçmelisiniz?


Elbette bu soruya bacaklarınızın kusuru nedir diye sorarak başlamak gerek. Eğer bacaklarınız kısa ve kalın ise koyu renk ve boyuna desenli çorapları tercih etmelisiniz.



Bu tip çoraplar hem bacaklarınızı ince gösterecek hem de olduğundan daha uzun görünmesini sağlayacak. Yukarıda resimlerini gördüğünüz çoraplar urban outfitters katalogundan. Bana daha yakın bir cins yok mu derseniz Penti'nin şu anda web sitesinde satışta olan 66 desenli çorap modelinin 6 tanesi boyuna çizgi ya da desen içeriyor. Türk kadınının ortalama bacak boyunu düşününce bu sayının artması lazım diye düşünüyor insan ister istemez. Neyse, buyurun o altı dikine desenli, bacaklarınızı uzun ve ince gösterecek Penti çoraplarına.

Marlen


Bu çorabı daha önce giymedim. Kış filesi olayını pek tutmadığım için olsa gerek. Vanilya, Siyah ve Lacivert renk seçenekleri var. Şu anda ben bu yazıyı yazarken Lacivert renkli olanı sitede tükenmişti. Elbette ne kadar dikine desenli olsa da kısa bacakalr için beyazını önermiyoruz. Ancak eğer bacaklarınız inceyse o zaman bu beyaz ve kalın çorap bir yandan bacağınıza hacim katarken bir yandan da uzun görünmesini sağlayabilir. Siyah seçeneğini ise kalın ya da daha kısa bacaklı hanımlar tercih edebilir. Ben yine de kalın bacaklı kadınların bu kadar hacimli çoraplardan deseni ne kadar iyi olursa olsun uzak durması gerektiğini düşünüyorum.


Shima


Shima Penti'nin ürettiği en iyi desenli çoraplardan birisi bence. Hem 20 den kalınlığı ile her mevsim giyilebilen bir çorap, hem boyuna desenleri ile tipik Türk kadınının bacaklarına tam bir terapi gibi gelecek bir model. Ancak şu anda 2.95 lik fiyatı bana üretimden kalktığı izlenimini veriyor. Yapma Penti bunu bize...Marlen'in aksine bu modeli daha önce bir kaç defa aldım ve severek tepe tepe giydim. Eğer gerçekten üretimden kalkıyorsa üzüleceğim. Benzeri bir modeli Daymod'da bulamazsam yine bana internet sipariş yolları görünecek.




Gelecek yazıda Cliva, Anabel, Melisa ve Krista Colosio çoraplarını tanıtacağım. Bu konuya devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...