Paylaşmak Güzeldir

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Günün Çorabı - Wolford Neon 40


Beni takip edenler 40 denye çoraplara olan düşkünlüğümü artık biliyorlar. Bütün gün bacaklarımdaki külotlu çoraplarımın sıkı sıkı sarmasını, dolaşımıma yardımcı olmasını istiyorum çünkü. Ancak 40 den kalınlığında ama aynı zamanda şık bir külotlu çorap bulmak o kadar da kolay değil. Bu gün size biraz fazla lüks kaçsa da mükemmel bir külotlu çoraptan bahsedeceğim. Wolford Neon 40. Bu çorap 40 denye kalınlığında, çeşitli ten rengi tonlarında, antrasit, gri ve siyah renklerde satışa sunuluyor. 70 küsür tl gibi bir fiyatı var ve oldukça pahalı. Ama inanın bana eğer olur da giyecek olursanız bacaklarınızı öyle şımartacaksınız ki bacaklarınız ayaklanıp parasını ben vereyim sen başka çorap giyme diyecek.

Nedir Wolford Neon 40'ı bu kadar özel kılan? Özel dokusu ve yarı şeffaf yapısı ile bacakalrdaki nice kusuru örtüyor ama şıklıktan da asla taviz vermiyor. Parlak olmasına rağmen ucuz ya da çiğ durmuyor ve en önemlisi bacağa masaj yaparak uzun süre oturan ya da ayakta duran profesyonel kadına tüm gün destek veriyor. Açıkçası ben erkek arkadaşımın Viyana'daki Wolford mağzasından alıp bana hediye ettiği bu çorabı bütün gün giymeye kıyamadım ama eğer külotlu çorap bütçem ayda bir kaç yüz lira olabilseydi eminim ki başka çorap giymezdim. Eğer kendinizi şımartmak isterseniz ve istanbul'da yaşıyorsanız Nişantaşı'ndaki Wolford mağazasına bir uğrayın derim. Ya da hiç uğramayın. Bacaklarınız onlara tattırıp gerisini getirmediğiniz bu lüks için sizi bir daha affetmeyebilir... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...