Paylaşmak Güzeldir

2 Nisan 2014 Çarşamba

Külotlu Çorap Giyen Erkekler Seval'in Görüşü 3

Önceki iki yazıda Külotlu Çorap Giyen Erkekler ile ilgili görüşlerimi yazmaya başlamıştım. Aslında bu yazı dizisini hazırlamaya ilk başladığımda amacım tam olarak külotlu çorap fetişi üstüne bir yazı dizisi yaratmak değildi. Niyetim daha çok blogun ziyaretçileri arasında sayıları hiç de az olmayan külotlu çorap giymeyi (çeşitli sebepler ile) seven erkekleri anlamaya çalışmak ve aslında biraz da onların da bu konuda yorum yazmasını cesaretlendirmekti. Aslında en azından bu amacıma ulaştım diyebilirim belki.

Yazı dizisinin bu son yazısında ise aradan geçen zamanda külotlu çorap giyen erkekler ile olan yazışmalarımdan ve sağda solda okuyarak öğrendiğim bazı fikirleri paylaşmak istiyorum. Şu anda yazının ne kadar uzun olacağını tartamıyorum o yüzden belki de iki yazıya bile taşabilir diye düşünüyorum.

Öncelikle bu blogu yazmaya başladığım zamana kıyasla şimdi külotlu çorap giyen erkeklerin bu alışkanlıklarının birbirnden farklı pek çok sebebinin olabileceğini öğrendim. Eskiden bunu zararsız ufak bir sapıklık olarak görürdüm. Eski türk filmelrinde de zaman gördüğümüz kadın iç çamaşırı koklama sahnesi gibi bir şey hayal ederdim zihnimde. Kadının en mahrem bölgelerine temas eden bir giysiyi kendi üzerinde hissetmek cazip geliyor diye düşünürdüm. Oysa gerçeğin bundan çok daha farklı olduğunu öğrendim. İşte kimi sebepler. (Kokarım bu yazı iki parçaya ayrılmak zorunda kalacak. Şimdiden uzamaya başladı)

1 – Sağlık sebebiyle külotlu çorap giyen erkekler

Bu tahmin edebileceğinizden daha yaygın bir sebep aslında. Elbette bunun ne kadar yaygın bir alışkanlık olduğunu söylemek zor. Ancak tahminim o ki pek çok damar ve dolaşım rahatsızlığı olan erkek düşük ve orta basınçlı varis çoraplarıyla başlayan bir serüvene dahil oluyorlar. Gereksiz maçoluk yapmayan bazıları yeteri kadar iyi destek veren bir külotlu çorabın aslında bacak yorgunluğuna iyi geldiğini keşfediyor. Bütün gün ayakta duran ya da hareketsiz şekilde masa başında oturan erkekler bence destek veren bir çorabın nasıl mucizeler yaratabileceğini gördüklerinde vaz geçemiyor bile olabilirler. Şimdi ilginç olan şey şu. Bir ameliyat sonrası anti embolizm çoraplarından giymek zorunda kalan, ya da düşük basınçlı varis çorapları giymek durumunda olan erkekler bacakalrındaki destek hissini sevmeye başlıyorlar ve açık fikirli olanları işi gündelik hayatlarında külotlu çorap giymeye kadar götürüyor. Bu keşfi yapan erkekleri kutluyoruz. Zamanla bacaklarındaki destek, kaygan materyalin iç gıcıklayıcı yapısı belki de kimileri için külotlu çorap fetişizmine giden yolu bile açıyor olabilir. En azından, tam anlamıyla fetişist olmasalar bile külotlu çorabı cinsel hayatlarına katmaya daha hevesli oluyorlar.

2- Çocukluk travmaları sebebiyle külotlu çorap giyen erkekler

Bazı psikologlar külotlu çorap (ya da başka kadın iç çamaşırı ya da kıyafeti) giyen erkeklerin çocukluğunda bastırılmış bir anne özlemi olduğunu düşünüyorlar. Bu basitçe Oedipus kompleksi ile açıklanmıyor aslında. Daha ziyade çocuğun yakınında olan ama ona yeteri kadar sevgi ve şefkat beslemeyen anneye olan özlemi ile başlıyor. Uzak anne figürü sık sık evden dışarı çıkan ve çocuğu geride bırakan anne resmi ile birleşiyor. Evden çıkmaya hazırlanan annenin yaptığı en  önemli hazırlık giyinmek. Dışarı çıkmak için hazırlanmış anne elbise ya da etek giymiş oluyor (genellikle) ve küçük çocuk için uzaklaşan annenin simgelerinden birisi aralarında gezdiği, belki dokunduğu külotlu çoraplı bacaklar. Buna bir de külotlu çorabın evdeki bireyler içinde sadece anne ile özdeşleşen bir  aksesuar olduğunu düşününce bağlantı tamamlanıyor. Çocuk annesinin uzaklaşmasına sebep olan faktörlerden birisi olarak ince kadın çorabını görüyor. Bu külotlu çorapları erkek çocuğunun zihninde merkezi bir yere yerleştiriyor. Annesini kıskanmasına yol açan aksesuarı kendinin yapmak hem bir yandan sağlam bir savunma mekanizması işlevi görürken bir yandan da kendini aslında uzaklaşan anne figürüne benzeterek anne-çocuk arasındaki bağı güçlendirmeye çalışmış oluyor. Elbette bunun yetişkinlikteki anlamı külotl çorap giydiği zaman kendini daha iyi hisseden ve daha huzurlu olan bir insan demek oluyor. Elbette pek çok toplumda bu davranış kabul görmeyeceği için yeni bir psikolojik  sıkıntı kaynağı doğmuş oluyor.


Bir sonraki yazıda külotlu çorap giyen erkeklerin külotlu çorap giymekten keyif almalrının ardından yatan sebepleri incelemeye devam edeceğim. 

9 yorum:

  1. Ben giyiyorum çok rahat oluyor bacaklarında ağrı yok ince külotlu çoraplar bile harika ve çok rahat

    YanıtlaSil
  2. Ben kendimi bildim bileli kulotlu corap giymeyi cok seviyorum.. her cesidine de sahibim.. bunu sizinle ozelde tartisabilirim.. (gunforgiven@yahoo.com)

    YanıtlaSil
  3. Bende külotlu çorap giyiniyorum ama bulunduğumuz bölge kışlar uzun olduğu için annem kalın külotlu çorap giydirirdi beni annem alıştırdı külotlu çoraba hala daha giyerim bu yaşımda

    YanıtlaSil
  4. Benden külotlu çorap giyiyorum yaz kış giyerim çok rahat oluyor gün boyunca

    YanıtlaSil
  5. pendidenalacagimyünkilötlücorap

    YanıtlaSil
  6. ablampamumuklukilötlücorapalacagi m

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...