Paylaşmak Güzeldir

23 Kasım 2013 Cumartesi

Külotlu Çorap Giyen Erkekler Seval'in Görüşü 2

Bir önceki yazıda erkeklerin de külotlu çorap giymesine nasıl baktığımı anlatacaktım laf uzadı ve ben gençlik yıllarımda çorapla olan fırtınalı ilişkimi yazmış halde buldum kendimi. Şimdi eğer zihnim bir yerlere uçup gitmez ise bu sefer yazacağım.

Önceki yazıya başladığım gibi başlıyorum. Bu blogu yazmaya başladığımda elbette külotlu çorap giyen ya da külotlu çoraba karşı aşırı ilgi duyan erkekler olduğunu biliyordum. Ancak kafamda canlandırdığım şey daha çok külotlu çorap ve jartiyer çorabı gibi aksesuarları bir fetiş objesi olarak kullanan erkeklerdi. Bir de elbette cross dresser dediğimiz cinsel bakımdan heteroseksüel olan ama zaman zaman (ya da her zaman) karşı cinse atfedilen kıyafetler giyen bireyler var. Eh külotlu çorap kadar feminen ve kadınlığı çağrıştıran bir kıyafet zor bulunacağı için cross dresser olan erkeklerin gardrobunda cins cins çorabın da yer alması normaldir elbette. (Artık tam anlamıyla travesti olanları saymıyorum bile. Travestilik sadece erkeğin kadın kıyafeti giymesi değil aynı zamanda eşcinsel olması anlamına geliyor.)

Uzun lafın kısası bloga ilk başladığımda külotlu çorap giyen erkekler denince zihnimde canlanan çoraba bir şekilde ciddi cinsel bir anlam yükleyen erkeklerdi. O yüzden doğal olarak külotlu çorap giyen erkek aynı zamanda külotlu çorap fetişini ve ince çoraplı bacaklara ve naylon kaplı ayaklara duyulan cinsel ilgiyi çağrıştırıyordu. Çorap fetişi olan bir erkeğin çorap giymesini de daha ziyade karşı cins ile birlikte doyuma ulaşmayan bir arzunun kısmen tatmin edilmesi olarak algılıyordum. Erkek külotlu çorap giyerek masturbasyon yapıyor ve hayalinde tam da istediği renk ve kalınlıktaki külotlu çoraptan başka bir şey giymeyen sevgilisi ile sevişiyor. Bu fetiş unsurunun yarattığı hissi yakından tatmak için de külotlu çorabı kendisi giyiyor. Zamanla bu alışkanlığa dönüşüyor. Tamamen heteroseksüel olan bir erkek bile külotlu çorap giydiğinde uyarılmaya cinsel olarak etkilenmeye başlıyor.

Bu fetişin kaçınılmaz bir sonucu ve bunu doğal karşılamak herkes için kolay olmasa da mutlaka takınılması gereken bir tutum. Ben bunu başardığıma inanıyorum. Açıkçası benimle sevişmeyi unutmadığı sürece bir erkeğin sevişmemize bir aksesuar olarak külotlu çorap katması sadece kabulleneceğim bir şey değil, aynı zamanda beni heyecanlandıran bir şey de.

Üniversite sonrası beraber olduğum erkek arkadaşlarımdan birisinin fetiş düzeyinde olmasa da ciddi bir çorap ilgisi vardı. Benim çorabın gücünü keşfetmeme de çok faydası oldu açıkçası. İşteki ilk senemdi. Hemen her gün işe çorap giyerek gidiyordum ama arada sırada şıklığımı arttırmak için bacağımı iyi saran lycra ya da elastan oranı yüksek kaliteli çoraplar giyiyordum. O günlerde dışarıda buluştuğumuzda arkadaşımın gözlerini (ve zaman zaman ellerini de) bacaklarımdan uzaklaştırmadığını fark etmeye başladım. Bir gün ağzından sevişirken çorabı çıkartmamamı istediğini kaçırıverdi. O zaman bunu pek beklemiyordum ve aslında çok da benimsemedim. Fazla istemedim de. İlk tepkim benim bacakalrım yeteri kadar güzel değil mi diye düşünmek oldu.

Onu bu sevdadan vazgeçsin diye eğer o da benimle beraber çorap giyerse o zaman benim de çıkartmayacağımı söyledim. Beklediğim cevap kalsın o zaman canımdı ama tam tersi oldu. Benimle üstümde çorap varken sevişmeyi o kadar çok istiyordu ki taş fırın erkeği imajına toz kondurmayan sıkı bankacı erkek arkadaşım karşıma benim verdiğim (parçalanmasından korkmayacağım eski bir çift) çorabı acemice bacağından geçirmeye çaışırken buluverdi kendini.

Devamını istiyorsunuz değil mi? Ama bu bir sex blogu değil o yüzden bundan sonrası bende kalacak. Biz kıssadan hisseye gelelim. O gün erkeklerin pek çoğu üzerinde sadece bir kaç liralık bir naylon parçasının bile ne derece etkili olabileceğine ikna oldum. Bu inancım sonraki senelerde etkilemek zorunda kaldığım Arap iş adamlarının nasıl aç gözlerle Wolfordlarıma baktıklarını ve ağzımdan çıkan her şarta evet diyerek özel hesap sözleşmelerine imza attıklarını gördükçe iyice pekişti...

Bu serinin üçüncü yazısını, Külotlu Çorap G
yen Erkekler - Seval'in Görüşü (3) linkinde bulacaksınız.  

18 yorum:

  1. Wolford mu.. off kesin Seamless tir :) Seviyorum Sizi yaa :))

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha...valla o kadar genç değilim. Ben ünversiteden mezun olduğumda seamless çoraplar yoktu. En fazla sheer to waist dediğimiz külot kısmı da aynı şeffaflıkta olan çoraplar vardı

    YanıtlaSil
  3. Wolford olsun taştan olsun :) genç değilim lafını da kabul etmiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. öncelikle bu site için sizi tebrik ederim. bu konudaki paylaşımınızda oldukça açıklayıcı olmuş gerçekten. ama bir eklemede ben yapmak istiyorum. bir hetero cd bir erkek olarak bacaklarmızda kıl olsun yada olmasın bir bayandan kat kat güzel bacaklara sahip olmuş olabiliriz de. birde sadece tene deymesi veya bir fetişh olmadan da sadece kendimize yakıştırdığımız için de giyebiliriz. www.ebruc.org yakışmamış mı sizce de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette sadece kendinize yakıştırdığınız için de giyebilirsiniz ve bence bunda hiç bir yanlışlık yok...Yine de açıkça crosdresser olduğunu açıklayabilmek üyük bir medeni cesaret. Sadece bunun için bile tebriği hak ediyorsunuz

      Sil
    2. Ecesu bende külotlu çorap giymeyi seviyorum ama cd filan vesayre değilim hoşuma gidiyor yaz kış giyerim kışın sıcak tutuyor yazın ise çok rahat oluyor ama tabyki kadınların bacaklarını üzerimde hissediyorum

      Sil
  8. Seval hanım merhaba erkeklerin külotlu çorap giymesi ve fetiş bir birey olması hakkında görüşlerinizi ve düşüncelerinizi okudum ve çok doğru düşüncelerinizin olduğuna katılıyorum benimde külotlu ince naylon parlak bayan çoraplarına karşı bir ilgim var ve bende külotlu ince naylon parlak çoraplar bende bir alışkanlık haline geldi ayrıca ben bu külotlu çorap alışkanlığımı bit çok kez bırakmak istedim ama bana bu alışkanlığın yarattığı pisikolojik baskıdan dolayı bayan külotlu çoraplarını bırakmaz hale geldim ve bu konu hakkında sizinle görüşme yapmak isterim ilgilenirseniz sevinirim saygılarımla

    YanıtlaSil
  9. Külotlu çorap giyen erkek sapıktır. Külotlu çorap giyen erkek erkek değildir. Ya homodur ya da kestirmiş travestidir. Benim kocam külotlu çorap giyse dünyam başıma yılkılır, boşarım, evden kaçarım. Öyle adam mı olur? Bari donumu sütyenimi de giysin. O dama nasıl güvenir, nasıl kendini emanet edersin? Kadın giysisi giyen erkek ortada hiç erkekim diye dolaşmasın. Alay ederler, hak da edersin zaten eğer etek külotlu çorap tanga falan giyersen. Külotlu çorap giyen erkek adam değildir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun sapıklık ile alakası yok bende giyiyorum ama kadınsı ve transeksüel vesayre değilim kışın sıcak tutuyor yazın ise çok rahat ve dinlendirici etkisi var ve çok hoşuma gidiyor olan biten burdur

      Sil
  10. Veryansın etti kadıncağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki veryansın etti ama bence zihnini yeteri kadar açamadığı için bu kadar olumsuz yazmış. Aslında ben bu tip düşünen birinin külotlu çorap tavsiyeleri hakkında bir web sitesinde yazan yazıları okumasına ve cevap verecek kadar önemsemesine bile şaşırdım. İlginç...

      Sil
  11. Ben külotlu çorap giyerim çokta zevkli çünkü bacaklarım kız bacağı gibi giymekten zevk alıyorum giymeye de devam edicem giymez isem eksikliğini duyuyorum S EVAL HANIM nedenini bilmiyorum

    YanıtlaSil
  12. Erkeğim ama külotlu çorap giymekten zevk alıyorum çorap giymediğim zaman eksikliğini his ediyorum çoraplı bayan gördüğümde bakmaktan zevk alıyorum göze hoş geliyor ama külotlu çorapta giymekten zevk alıyorum giyince kadınsı duygularım ağır basıyor Seval hanım yoğsa cross dresser miyim bilmiyorum ama külotlu çorabsız asla gezemiyorum pantolonun altında mutlaka külotlu çorap giyyorum.

    YanıtlaSil
  13. Bende külotlu çorap giymeyi seviyorum eş cinsel filan değil im sadece hoşuma gitti için giyiyorum

    YanıtlaSil
  14. Bende külotlu çorap giyiyorum yaz kış giyerim çok rahat olur eş cinsel filan değilim dinlendirici etkisi de var olan biten bu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...