Paylaşmak Güzeldir

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Günün Çorabı - Pierre Cardin Massage 40

Bu günün çorabı Pierre Cardin Massage 40. Şimdi diyeceksiniz ki külotlu çorabın adını bile anmak istemediğim, ince çorap olsun, opak çorap olsun benden uzak olmasını istediğim şu sıcak günlerde kalkmış bir de 40 denye kalın bir çoraptan bahsediyorsun. Sen kafayı mı yedin be kadın?

Şu günlerde gündelik olarak giyin diye yazmıyorum bu yazıyı aslında. Gerçi varis korkusu olan ama henüz daha varis çorabı kullanmak zorunda olmayan ve işleri doalyısıyla çorap giymek zorunda olan kadınalr için gerçekten de iyi bir tercih olabilir. Öncelikle söylemem lazım ki Pierre Cardin Massage 40 opak bir çorap değil. Hemen hemen piyasadaki tüm 15 -20 denye çoraplar kadar transparan. Ancak kalın dokusu nedeniyle bacaklara alttan üste doğru azalan bir şekilde basınç uygulayarak iyi bir bacak desteği sağlıyor. Uzun süre oturmak ya da ayakta durmak zorunda olan kadınlar için akşam eve geldiklerinde bacak ağrılarını ve o yorgunluk hissini bir nebze olsun azaltmak için iyi bir seçim.

Ben çok yakın zamanda giymedim ancak daha soğuk havalarda özellikle önüöde uzun bir günün beni beklediğini bildiğimde giyiyorum bu çorabı. Ten ve bronz ten renkleri gerçekten de bacaklarımda mükemmel bir görüntü sağlıyor. Hafif sıkarak bacakalrımın şeklini düzeltiyor, damarlarıma destek sağlıyor ve kalın olmasına rağmen gayet ransparan olduğu için de şıklığmdan ödün vermem gerekmiyor. Siyah ve antrasitini de denedim ama ten ve bronz ten kadar memnun kalmadım. Siyah 40 denye olduğunu belli edecek kadar kalın görünüyor. Penti Micro 40 gibi standard opak çorap gibi gözükmese de yine de kalın bir çorap giydiğinizi belli ediyor.

Bedenler konusunda dikkatli olmak lazım. Ben normalde 2 beden giyerim. Ancak Pierre Cardin çoraplarda bedenler biraz küçük gibi. İlk denediğimde 2 beden biraz küçük gelmişti. O yüzden de çabucak kaçıp gitmişti. Daha sonra üç beden deneim ve çok daha iyi oldu. Özellikle iki bedenin arasında bir yerdeyseniz büyük bedeni alın derim. 40 denye transparan çoraplar (mesela Penti Premier 40) ilginç bir şekilde kolay kaçan çoraplar oluyor. Bunun için normalde rahat ettiğiniz bedenin bir büyüğünü almak çorabın ömrünü uzatmak için iyi bir fikir olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...