Paylaşmak Güzeldir

2 Mart 2013 Cumartesi

Günün Çorabı - Penti Premier 40


Günün Çorabı 4 Mart 2013 Penti Premier 40

Bu günün çorabı Penti'nin Premier serisinden Premier 40. İdeal külotlu çorabı arayışım devam ediyor. İş kıyafetlerime uygun, çok cafcaflı olmayan, ama aynı zamanda şıklıktan ve kaliteden ödün vermeyen cüzdanımı da çok boşaltmayacak bir külotlu çorap istiyorum. Çok şey mi istiyorum sizce? Haa bir de bacağımı mümkün olduğunca sıkı sarsın ki bütün gün masada otururken aşağı sallanan bacaklarımdaki kan dolaşımına yardımcı olsun. Çoğu zaman farkına bile varmıyoruz ama bacaklardaki varis ve benzeri damar rahatsızlıklarının en önemli sebebi hareketsiz bir şekilde masada otururken aşağı sallandırdığımız bacaklarımızın kanı rahat pompalayamaması. Ayakta dururken ya da hareket halindeyken bacak kasları kasılıp gevşeyerek toplardamarların işini kolaylaştırır. Ancak masa başında otururken bacaklarımız hiç yük taşımaz ve baldır kaslarımız gevşek pozisyonda durur. Toplardamarlarımız böyle gevşek bir ortamda tam kapasite ile çalışamaz ve bacaklardan kirli kanın verimli şekilde kalbe aktarılması zorlaşır. Neyse, ortamı doktorunuz konuşuyor programına çevirmeyeyim. Bir ara ayrıca bu varis olayı üstüne yazarım.Benim gibi uzun süre oturduğunuz ya da uzun süre ayakta fazla hareket etmeden kaldığınız bir iş yapıyorsanız bir süre sonra bacaklarınıza destek aramaya başlıyorsunuz. Varis çoraplarından ya da aşırı kalın çoraplardan bahsetmiyorum. Sıklıktan ödün vermeden biraz daha sıkı örgülü bir çorap kullanmaktan bahsediyorum.

Hem şık, hem yeterli desteği verecek, hem çok pahalı olmayacak, hem rahatımı kaçırmayacak bu ideal külotlu çorabı henüz daha bulamadım. Ama son zamanlarda çorap firmaları opak olmayan 40 denye kalınlığında destek çorapları üretmeye başladılar ve teker teker bunlara bir bakıyorum belki aradığımı bulabilirim umuduyla. Bugünün çorabı işte bu aramanın ürünlerinden Penti Premier 40. Premier serisi Penti'nin yüksel elastan (lycra muadili) oranı içeren şık serisinin adı. Bu serinin benim en çok ilgimi çeken ürünü ise Premier 40. bu çorabı ilk olarak bir sene önce denedim. Fiyatı biraz pahalı gelmişti (şu anda Penti'nin web sitesinde 9.75 TL) ama mükemmel külotlu çorap arayışım için her fedakarlığı yaparım. İşte izlenimlerim.

Fazla parlak olmayan, ipek matlığında diye tanıtılan bu çorap gerçekten de şık duruyor. Özellikle bronz ten (38) rengi benim inanılmaz hoşuma gitti. Siyah ya da Kestane de şık duruyor. Kalınlığının 40 den olmasına bakıp da bunu opak hiç ten göstermeyen bir çorap zannetmeyin. Yarı şeffaf bir yapısı var ve bence tam da ideal miktarda ten belli ediyor. 40 denye ve yüksek lycra oranı ile bacağımı gerçekten iyi sarmalıyor. Elbette bu bir tıbbi ürün değil. O yüzden varis tedavisinde varis çorabı yerine geçmesi falan söz konusu değil.

Gelelim eksilerine. Çok az renk seçeneği var. Ben bronz ten rengini çok sevdim ve benim ten rengime uygun ama naturel ya da sahra gibi renklerde açık ten rengine hitap eden seçeneklerin de olması gerekirdi bence. Bir de normalde giydiğiniz bedenin bir büyüğünü almanızı tavsiye ederim. Orta kalınlıkta olmasına rağmen kolay kaçmak gibi bir huyu var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...