Paylaşmak Güzeldir

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Parmaksız Çoraplar (Açık Burunlu Ayakkabıyla Giymek İçin İdeal Çoraplar)

Eskiden yoktu böyle şeyler. Bırak burnu açık ayakkabıyla rahat rahat çorap giyebilmeyi burun kısmı iyice kapalı olmayan ayakkabılarla bile çorap giyemezdik. İnce külotlu çorapların burun kısmındaki o dikiş ve daha kalın materyalden olan kısım tam bir görüntü faciası yaratırdı. Sonra burunsuz diye tabir edilen burun kısmında sadece tek bir dikiş olan tüm bacak kısmının aynı renk ve şeffalıkta olduğu çoraplar çıktı. Bu çorapları burnu açık olmayan ayakkabılarla rahat rahat giymeye başladık. Ama hala yazın şıklığımızı açık burunlu ayakkabı ve bacak renk tonumuzu mükemmele taşıyacak çorap ile birleştiremiyorduk. Elbette fazla seçici olmayan ya da çaresiz kalan kadınlar açık ayakkabı ile burunsuz çorap giymeye devam ettiler. Ben asla yapamam galiba.

Son bir kaç senede yaygınlaşan parmaksız çoraplar ve yükselişe geçen tayt modası kurtuluşumuz oldu. Artık o muhteşem açık ayakkabılar ile de çorap giyebiliyor ve mide bulandırıcı çorap burnu görüntüleri sergilemiyoruz. Ancak hala her dükkanda bulmak mümkün değil bu tip çorapları. Bu yüzden bir çırpıda hangi markanın burunsuz çorabını nerede bulabilirsiniz sorusuna cevap vermek için bir liste hazırlamaya karar verdim.

1 Penti Dekolte:


Penti Dekolte: En rahat bulacağınız seçenek

Penti dükkanlarında bulabilirsiniz. Renk seçenekleri:

 SiyahTenSahra




2 Italiana Parmaksız


Annem çok giyerdi Italiana çorap eskiden. Sonra ortadan kayboldu nedense. Son senelerde toparlanma içerisinde. Modaya ve kadın taleplerine uygun ürünler ile satışlarını arttırırlar. Bu çorap yüksek Lycraa oranı ile kaliteli ama 20 den kalınlığında ve yaz için biraz kalın kaçıyor. Denedim ve rahat olduğunu söyleyebilirim.

Italiana Parmaksız: Kaliteli ama biraz fazla kalın

3 Daymod Parmaksız 8


Parmaksız çoraplar arasında benim favorim galiba bu. 8 denye kalınlığı ile yaza uygun.Yüzde 20 elastan oranı ile en yüksek elastan (Lycra) oranına sahip olan çorap aynı zamanda. Zaten uzun zamandır eğer istediğim rengi ve tipini bulabilirsem Penti yerine Daymod alıyorum. Daymod Parmaksız 8 Külotlu Çorap da fiyat karşılaştırması bakımından önce çıkmasa bile kalite ve kullanım konforu açısından Italiana ve Pentiden daha başarılı geliyor bana. Belki de bir zamandır Penti'ye karşı duyduğum antipatiden kaynaklanıyor bu Daymod sevgisi ama kaliteli malları olduğu da bir gerçek. Tek problem her zaman her yerde bulunamıyor olması. Bunun çaresini de ben internet sitelerinden sipariş ederek gideriyorum. Şu ana kadar beni fazla üzmediler. Bir defa yanlış renk ve beden gönderdiler sadece o kadar.

Üç parmaksız külotlu çorap arasında en iyisi





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...