Paylaşmak Güzeldir

5 Mayıs 2015 Salı

İki milyon ziyaretçi...

İki milyon...Dile kolay. Çorap sihirbazının toplam ziyaretçi sayısının ulaştığı sayıdan bahsediyoruz. Yazmaya başlayalı ancak üç sene oldu ve blogun toplam sayfa gösterimi sayısı iki milyonu geçti. Bu kadar kısa zamanda bu kadar çok sayfa gösterimine ulaşacağını tahmin bile edemezdim yazmaya başladığımda. Bu üç senede külotlu çorap tercihi konusunda tavsiyeler verdim, giydiğim ve denediğim çoraplar hakkında tanıtımlar yaptım, çorap fetişi hakkında filozofluk tasladım, erkeklerin külotlu çorap giymesi konusunda kalem oynattım...Kısacası yazdım da yazdım. Arada sırada sıkılıp ara verdim. Sana da çorabına da diye blogu kapatacak noktaya geldim. Aylarca yüzüne bakmadığım oldu, günde beş yazı patlattığım da. Mantyhose Çorap gibi dostlar da edindim beni ahlaksızlıkla suçlayan nefret yüklü düşmanlar da. Kıscası bu sudan blogu, dünyanın ve Türkiye'nin başındaki dertleri ve önem arz eden konuları düşününce hiç bir ehemmiyeti olmayan bu blogu yazarken blog dünyasının da gerçek dünyanın bir minyatürü olduğunu öğrendim. Burada da sevenin sevmeyenin olacak, burada da iyi günlerin kötü günler bir birini kovalayacak, burada da bazen keyiften coşacak bazen hüzünden donacaksın. Kısacası yaşayacaksın.

Blogu takip eden tüm dostlara en çten teşekkürlerimle.

Seval 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...