Paylaşmak Güzeldir

29 Nisan 2014 Salı

Kahverengi ince külotlu çorap


Bu gün ufak bir bulmaca sormaya karar verdim. Size bir çorap göstereceğim, kalınlığını ve renk kodunu vereceğim ve markasını ve modelini tahmin etmenizi isteyeceğim. Doğru tahmin edenler arasından yapılan çekilişte kazanan talihli ise... doğru bilmiş olmak dışında bir ödül kazanmayacak. Bunu çorap eğitiminizin bir parçası olarak kabul edin ve sizi bilgilendiren hevesli bir fashionistanız olduğu için dua edin. Açıkçası bu renk bir ayakkabı sık sık tercih edeceğim bir şey değil ama arada sırada herkes yanlış karar verebilir.
Bu arkadaşımın evindeki bir doğumgünü kutlamasında çekildi. Aslında resmin konusu ben bile değildim. Ama bir şekilde ben ve bacaklarım fotoğrafa girmeyi becermiş. Fotoğrafı çeken arkadaşımın arkadaşı da bana (bira flört niyetiyle olacak) iltifat etmek için fotoğrafta benim bacakalrımın göründüğü kısmı kesip bana yollamıştı. Altına da fotoğrafın en güzel parçasını sana yolluyorum yazmıştı. O çocukla daha sonra nedense pek görüşmedik. Şimdi merak ediyorum acaba onda da çorap ve bacak ilgisi fetiş düzeyinde miydi? Külotlu çorap fetişisti olsun olmasın çektiği resimde bacaklarımı olduğundan güzel göstermeyi becerdiği kesin. Bu resimde gördüğünüz külotlu çorap 15 denye kalınlığında, yüzde 20 eleastan oranı ile oldukça esnek ve 44 numara yani kahve renginde. Bakalım bunun hangi marka ve model külotlu çorap olduğunu bilen çıkacak mı? Bu kahverengi ince külotlu çorap eğer size tanıdık geliyorsa bir şansınızı deneyin bakalım. Daha sonra bu çorap üzerinden bir çorap-ayakkabı uyumu yazısı yazacağım. Kendimi pek de iyi bir örnek olarak göstermeyen bir yazı olacak ama olsun ne yapalım.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Penti artık aile markası gibi bir şey...ama bu fotoğraftaki çorap penti değil ne yazık ki. Şansınızı bir kez daha deneyin :)

      Sil
  2. Bunu okuyan da buraya yazan da ahlaksızdır. Tavsiye adı altında bacaklarını açan bir fahişeden başka bir şey değilsin. Sen ve senin buraya yazdığın ahlaksızca yazıları okuyan ahlaksızlar yüzünden milletimiz ahlakını yitiriyor. Hepinizi internetten uzaklaştırmk lazım. Sözde külotlu çorap tavsiyeleri verecekmiş. tek yaptığın külotlu çorap fetişi olan bir sürü manyağa masturbasyon malzemesi sağlamak. Başka bir şey değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize üzüldüm. Ancak kendi fikriniz ne olursa olsun ahlak anlayışınızı (hem de bence son derece haksızca) başkalarına dayatmaya çalışmanızı asla kabul edemem. Bu sitenin tek bir amacı var o da yazarının, yani benim keyfim. Bİr yandan bilgilenecek, tavsiye alacak, faydalanacak birileri varsa ne mutlu bana. Yoksa...yoksa da fazlaca umurumda olmaz. Ayrıca eğer benim bu sitede yayınladığım fotoğraflar size gerçekten de mastürbasyon malzemesi olacak kadar seksi geliyorsa çok şanslısınız bence. Sizi tahrik etmek gerçekten de çok kolay olmalı

      Sil
    2. Saçmalama, ben öz teyzem yüzünden inceçorap fetişi oldum ve giyiyorum. Bu bilgiler ve bu site bize çok iyi geliyor. Sen bukadar karşısın da buralsra kadar işin dibine neden indin be işin var burda gizli sapık??

      Sil
  3. seval hanım bu adsız başlığı ile size terbiyesizlik yapan herkimse onun adına özür diliyorum.iyiki varsınız ve neolur yazılarınıza devam edin sizin gibi bayanların biz ince külotluçorap fetişistlerini anladığı için size nekadar teşekkür etsem azdır ben ince külotluçorap fetişistiyim ve bundan hiç sıkılmıyorum neolur siz yazılarınıza devam edin

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Seval hanim bloglarinizi yeni okumaya basladim, firsat buldukca yorumlarimla destek olmaya calisacagim, nacizane.. Corabin markasi Daymod.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel sözleriniz icin teşekkürler. Daymod cevabı doğru. Bir de modeli bilebilseniz tam olacaktı :)

      Sil
    2. bilerek yazmamistim Elit 15 urunun ismi ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...