Paylaşmak Güzeldir

27 Mayıs 2015 Çarşamba

2015 Yaz Modası Hakiler ve Military Chic

2015 yaz modasına hangi trendler hakim olacak
2015 Yaz modası hakkında yazmak için biraz geç belki ama yaz alışverişini tamamlamamış olanlar için bir kaç minik tavsiyeye yer vardır hala diye umut ediyorum. Öncelikle dile getirmek lazım ki 1970'leri rüzgarı 2015 yazında da esmeye devam edecek gibi duruyor. Haki rengin önderliğinde militer stilde tasarımlar bu yaz da kendini gösterecek. Deluxe hippi denilebilecek tasarımlar eski toprakların kafasını karıştıracak ve hipsterlara gün doğacak (Tabi erkeklerin de göbeklerine kadar IŞID sakalı bırakmaktan vazgeçeceklerini umalım). Bir yandan da vintage desenler ile yapılan albenisi bol patchworkler 2015 yazının tam bir kontrastlar yazı olacağını müjdeliyor. Mix & match )karıştır-yakıştır mı desem?) sevenler de bu yaz kendilerini bulacaklar. Kısacası zıtların uyumuna dayanan bir yaz bizi bekliyor.


Bu trendin önemli parçalarından birisi militer tasarımlar, maskulen yaklaşımlar ve haki ile yeşilin krallığı olacak. Şimdi yandaki resimde gördüğünüz üzere (Vogue'dan araktır, el emeği göz nuru değildir) askeri havalar estiren ama feminenlikten de ödün vermeyen tasarımlar bu yaz oldukça sık karşımıza çıkacak. Ve bu benim hoşuma gidiyor çünkü bu renk paletini insanın kendine uydurması oldukça kolay. Aksesuar konusunda çok ince eleyip sık dokumaya gerek yok ve hata kaldıran bir renk ve stil olduğu için de affedilmez hatalar yapmak o kadar kolay değil. Kısacası haki ve pastel yeşil ve üniforma esintisi taşıyan 2015 yaz modası benim için biçilmiş kaftan.


Karıştır-yakıştır, ya da gavurcasıyla mix and match. Benim kendimi pek de yakın hissetmediğim bu tarz 2015 yazının vazgeçilmezlerinden olacak. Ben kendi zevkime her zaman güvenemediğim için farklı desen ve renkleri eşleştirmeye her zaman cesaret edemiyorum. Şimdi miz and match moda olacak dedim diye gidip önünüze gelen baskıları eşleştirmeye kalkmayın. 2015 yazında hit olması beklenen parçalar daha çok desen ve baskıları birleştiren, özellikle de vintage havalar estiren parçalar olacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...