Paylaşmak Güzeldir

21 Nisan 2014 Pazartesi

Mücevherli Çorap - Milyon Dolarlık Bacaklar


Wolford bu sefer gerçekten çıldırmış olmalı. Bu çoraplar öyle iki üç simli pırıltının yerleştirildiği taşlı çoraplara benzemiyor. Gerçek Swarovski taşlar ve ince mücevher işçiliği ile eklenen altın şeritler bir araya gelince İngilizler'in deyimiyle tam anlamıyla "Legs to Die For" durumu yaşanıyor. Bu çoraplardan sadece 499 adet üretilmiş. Merak ediyorum acaba bu şanslı bacaklar kime ait olacak? Acaba kaç çifti hiç bir kadın bacağına değmeden kendilerine bir kaidede yer bulacak? Böyle cafcaflı çorapları sevmem ama bunlar....ama bunlar tam anlamıyla göz kamaştırıcı çoraplar. Hollanda'da 17 Nisan'da düzenlenen basın günü ile görücüye çıkan bu çorapların tanıtım videosunda her Wolford ürünü bir iplik ile başlar ve her aşamasında mükemmel bir senkron ile bir çok üretim adımından sonra rüya gibi eserler ortaya çıkar deniliyor. Bu çorapları gördükten sonra bu ifadeye katılmamak mümkün mü? Wolford gerçekten de çorap dünyasında apayrı bir yere oturduğunu benim gözümde bir kez daha ispatladı. Fazla söze gerek yok, bu da sözü geçen mücevher çorapların tanıtım videosu.


Wolford - Jewellery Tights from Wolford Fashion on Vimeo.

 Elbette bu çorapları giymek biraz cesaret ister ve o taşlardan birisi bile olur da düşecek olursa insan kendini nasıl hisseder bilemiyorum. Eğer ben bir çiftini ele geçirecek kadar şanslı olsam büyük ihtimalle bacaklarıma geçirmeye kıyamazdım. Camekana koyar biblo olarak sergiler ve bacaklarımı bu muhteşem çorapların içinde hayal etmekle yetinirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...