Paylaşmak Güzeldir

18 Nisan 2014 Cuma

Külotlu Çorap Tavsiyeleri Artık Facebook'da


Ve uzun zamandır beklenen an geldi! Külotlu Çorap Tavsiyeleri artık Facebook sayfası ile de hizmetinizde. Bir süredir külotlu çorap konusunda yazılar yazdığım ve paylaşımlarda bulunduğum blogu Facebook ortamına da taşımamı tavsiye eden mesajlar alıyordum. Bu blogu tamamen kendi eğlencem için hazırladığım için daha fazla zamanımı alacak şeylere bulaşmak istemiyordum. En başından beri külotlu çorap tavsiyelerinin asıl amacı canım istediği zaman, yazmaya değer bir konu aklıma geldikçe bunu paylaşmaktı. Eğer arada sırada işe yarar bilgiler verdiysem, çorap modası ve külotlu çorapların doğru kullanımı konusunda bir faydam dokunduysa ne mutlu bana. 

Bu hemen hemen tamamen kişisel bir girişimdi benim için ve kendi külotlu çorap fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşmak dışında da bir hedefim yoktu. Ancak üzerimdeki sosyal medya'ya daha sıkı eklemlenme baskısı artıyor ve artık karşı koyamayacağım. Blogun takipçilerinden bir ksımı ile zaten Google+ üstünden iletişim halindeyiz ama Google + hala Facebook kadar fonksiyonel ve sosyal etkileşimi kolaylaştıran ve arttıran bir ortam değil. O yüzden direnmekten vazgeçiyor ve Külotlu Çorap Tavsiyeleri'ni Facebook'a da taşıyorum. Adresimiz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...