Paylaşmak Güzeldir

14 Nisan 2014 Pazartesi

Yaz yaklaşıyor, çoraplara ne olacak?


Blogu okuma teveccühünü gösteren bir kaç takipçim bana mesaj attı. Eee, bahar geldi havalar ısınıyor artık çoraplar da rafa kalkıyordur dediler. Eh tamamen haksız değiller. Ancak tam olarak da haklı sayılmazlar. İlk olarak benim işimde tüm bir yazı tamamen çorapsız geçirmek mümkün değil. Elbette kıyafet özgürlüğüm tam olsa o zaman şortumu ya da elbisemi çeker altında da spor ayakkabı ya da yumuşak bir çift babet giyer geçiririm bütün yazı. Ancak etek ceket, ve yarı resmi elbiselerden kurtuluşum olmadığı için yazın bile sık sık çorap giymek zorunda kalıyorum. Ancak bu konuda çok çok da şikayetçi olmadığımı söyleyebilirim. 

Öncelikle artık yaz için uygun çoraplar pazarda yerini sağlamlaştırmaya başladı. 5 ve 8 den yaz çorapları ile ille de çorap giymeniz gerekiyorsa çok da sıkıntılı bir zaman geçirmeden hem şıklığınızı hem de resmi ve ciddi görüntünüzü feda etmeden yazın sıcağına göğüs gerebiliyorsunuz. Bana "Yazın külotlu çorap giyilir mi" sorusu her yönlendirildiğinde cevabım artık aynı: " Elimde olsa giymem, ama mecbursam da seçeneklerim çok olduğu için artık korkmuyorum." Hem Penti'nin hem de Daymod'un bahar ve yaz aylarında giyilebilecek çorapları hatırı sayılır külotlu çorap seçeneği sunuyor. Buna bir de açık ayakkabılar ile giyilebilen parmaksız çorapları ekleyince yaz bundan bir kaç sene önce olduğu kadar kabus gibi gelmiyor artık.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...