Paylaşmak Güzeldir

2 Nisan 2014 Çarşamba

Külotlu Çorap Alışverişi

Uzun zamandır buralardan uzaktım. Buralardan derken elbette Çorap Sihirbazı'nı kastediyorum. Bir süredir yazacak yeni bir şey bulamıyordum. İmdadıma yine Mantyhose Çorap yetişti. Google Plus sayfasında külotlu çorap alışverişi üzerine özellikle bahar aylarında faydalanmak isteyebileceğiniz kampanyalar hakkında bir yazı hazırlamış. Benim vazifem de her zaman olduğu gibi yazıyı burada onun imzası ile paylaşmak. Daha önce de yazdım şimdi tekrar edeceğim. Çorap konusunda bu adamın irfanından faydalansanız iyi edersiniz. Benim diyen kadından daha bilgili ve nüanslara hakim olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Buyurun...


ÇORAP ALIŞVERİŞİ

Daha önceki yazılarımda sizlere internet üzerinden çorap alabileceğiniz yerli ve yabancı siteler hakkında bilgi vermeye çalışmıştım.Bu sitelerde yılbaşı ve sevgililer gününe ait yeni modeller tanıtıldığı gibi bu günlere özel indirimli fiyatlar içeren kampanyalarda yapılmıştı.Yaşadığımız şu günlerde baharın gelmesiyle birlikte  güzel kampanyalara rastlamak mümkün.Yakından bildiğimiz Penti firması da değişik kampanyalarla ürünlerini beğenimize sunmakta.Halen  devam etmekte olan “dört al  üç öde” kampanyasından yararlanılabilir diye düşünüyorum. Penti yakın bir zaman önce “ kapıda ödeme “ uygulamasıyla da ürünlerini satmaya başladı.Ben henüz bu şekilde bir ürününü satın almadım ama kapıda ödeme yöntemi ,kredi kartı yada havale yöntemine göre biraz daha pahalıya geldiğini gördüm.Belki şuan yaptığı indirimlerden faydalanarak kapıda ödeme yöntemini kendiniz için daha uygun hale getirebilirsiniz.
       Benim de ürünlerini severek aldığım İngiliz UkTights firmasında da bu çeşit kampanyalar eksik olmuyor desem yeri var.Özellikle Wolford çoraplarını sevenleri ilgilendiren bu kampanya ”Satin Touch 20 “ ile yapılmış.Üç çift Wolford Satin Touch 20 alan iki çift ücreti ödemekte.İngiltere fiyatları dikkate alınırsa gerçekten cazip bir kampanya diyebilirim.Çünkü Wolfordshop.com.uk sitesinde bir çift 16 Pound gibi bir fiyattan satılırken UkTights fiyatı üç çift için 31.99 Pound.Kampanyanın tek handikapı renk tercihinin sınırlı olması.Sadece yedi çeşit renk dikkate alınmış.Oysa bu çorabın bildiğim kadarıyla yirminin üzerinde bir çeşidi var.UkTights,Wolford Satin Touch 20 ile sık sık bu kampanyayı yapmakta.Eğer parlak daha doğrusu çok parlak çorapları seviyorsanız ve kaliteli bir çorap giymek isterseniz bu çoraptan çekmecenizde en az bir çift bulundurmanızı tavsiye ederim.Aslında Wolford’ un Neon 40 modeli bu alanda tam bahsedilecek çorap bence.Neyse…Aslında kafamda başka bir konu vardı sizlere anlatacağım.Wolford özel bir yazıyı hak ediyor kanısındayım.Bir sonraki yazımın konusu şimdiden belli oldu Wolford……. 
      UkTights tarafından satılan markalardan birisi de Elbeo.Bu sitede satılan Elbeo çorapları sadece basınçlı çoraplar.Bu markanın aslında Almanya’ da ki sitesi çok daha zengin çeşitliliğe sahip.UkTights’ın sattığı Elbeo çoraplar 6,8,10 ve 12 faktör olarak adlandırılmış basınç değerlerine sahip dinlendirici çoraplar.Özel dokuması sayesinde bacaklarınıza oldukça iyi basınç yapmakta.Ürün bilgisinde tam olarak kaç mmHg basınç yaptığı yazılmamış ama benim hissettiğim 12 faktör denilen çorabın 14-16 mmHg değere sahip olduğu yönünde.Likra oranı düşük olmasına rağmen kendine has dokumasıyla bacağınızda kayma yapmadan ve rahatsızlık vermeden durabiliyor.Ayak bileklerinizde herhangi bir toplanma ve kırışmaya sebep olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.12 Faktör denilen külotlu çorabın kalınlığı 30 denye olarak belirtilmiş.Bu kalınlıkta olmasına rağmen sanki 15-20 denye bir çorap kadar şeffaf.Çorabın burun,topuk ve külot kısmı ekstra güçlendirilmiş bir dokumaya sahip.Daha önce Penti varis çorabı adı altında külotlu ve dizaltı olarak iki model çorap üretmişti.Bence oldukça kaliteli çoraplardı.Sanırım şuan külotlu olanın sadece siyah renkte olanının satışını yapmakta.Bu çorabı giyenleriniz varsa Elbeo’nun Penti’nin bu ürününe çok benzediğini söyleyebilirim.Renk olarak Haze,Silky ve Cafe Creme olarak adlandırılan değişik renkleri mevcut.Ben en çok Cafe Creme olanı beğenmiştim.UkTights’ ın internet sayfasında satış fiyatı 9.70 Pound.Bu özellikler dikkate alındığında fiyatın oldukça iyi olduğunu söylemeliyim.Beş farklı bedende üretilmiş olan çorabın,beden tablosunda seçiminizi yaparken tam bedeninize göre olanı almanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...