Paylaşmak Güzeldir

13 Eylül 2013 Cuma

Külotlu Çorap Fetişi - Sıkça Sorulan Sorular 3

1 - Erkek arkadaşım ince külotlu çorap delisi ama ben hiç sevmiyorum. Ne yapmalıyım?


 Elbette hiç bir cinsel zevk başka bir kimseye empoze edilemez. Eğer sevgilinin zevkini paylaşamayacaksan bunu açık açık söylemelisin. Ancak şunu da unutmaman gerek: Pek çok fetişist fetişlerinin eğitilmesine ihtiyaç duyarlar. Fetişini kendi başına yaşayan bir insan zamanla gerçeklerden kopabilir. Aslında çok rahatlıkla bir partnerle paylaşarak fetişini daha az ekstrem şekillerde tatmin edebilecekken bunun farkında bile olmayabilir. İşte bu sebeple ilk karşılaştığında külotlu çorap fetişisti sevgilin çok aşırı zevkleri olan, çok fazla talepkar gelebilir. Oysa büyük ihtimalle sadece çoraplı bacaklarını okşayarak pek çok kurgu fantazisinden daha fazla zevk alacaktır. Onu hemen sapkın zevkleri olan bir aşırı olarak damgalamak yerine ortak paydada buluşabilir miyiz diye bakabilirsin. Bunun her zaman kolay ya da mümkün olmayacağını biliyorum ama daha önce de yazdığım gibi sağlıklı fetişi olan hayal gücü zengin bir sevgili tahmin ettiğinden daha fazla mutlu edebilir seni.

 2 - Erkek arkadaşım ben külotlu çorap giydiğimde bana çok ilgili ama çorap giymediğimde sanki ilgisi azalmış gibi hissediyorum. Neler oluyor? 


 Büyük ihtimalle erkek arkadaşın bir külotlu çorap fetişisti. Bunda korkacak bir şey yok. Aksine elinde yeni keşfedilmiş çok büyük bir güç tutuyorsun. Sadece külotlu çoraplı bir gecenin iması bile onu kuzuya çevirecektir. Ama fazla da işkence etmeyin. Ona da yazık.

 3 - Kadın olarak külotlu çorap giyince kendimi seksi hissediyorum. Ben fetişist miyim?


 Hayır değilsin. Gerçi kesin olarak bilemem. Ama eğer olay külotlu çorap giydiğinde kendini daha seksi ve cazibeli hissetmekten ibaretse sadece gayet normal bir kadın olduğunu söyleyebilirim. Külotlu çorap hem görüntüsü ve dokusu ile giyende yarattığı hisler ve hem de erkeklerin külotlu ince çorap giyen bir kadına ve bacaklarına gösterdiği ilgi dolayısıyla insana kendini daha seksi hissettirebilir. Ben kaliteli bir çorabın bacağımda yarattığı hissi de severim am kendini seksi hissetmek için çorabın dokusundan özellikle haz almaya gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...