Paylaşmak Güzeldir

17 Eylül 2013 Salı

Günün Çorabı - Penti Mat 20

Uzun zamandır günün çorabına bir şey yazmıyordum. Malum yazın fazlaca çorapla haşır neşir olmamaya çalışıyorum çoğu kadın gibi. Ancak ufaktan ufaktan songaharın kendini gösterdiği şu günlerde eski alışkanlıklara geri dönüp günün çorabı köşesine bir şeyler yazmanın zamanı geldi de geçiyor bile. Külotlu çorap giyen kadınların en büyük şikayetlerniden birisi de parlak çorapların hele hele parlak ten rengi çorabın kıyafetlerin şıklığını azalttığı, yaşlı ve ucuz gösterdiğidir. Ancak artık antik çağlarda kalması gereken yüzde yüz naylon sarı poşetli Müjde giymeyeceğimize göre mutlaka lycra içeren esnek çoraplardan giyiyoruz. Problem şu ki günlük kullanım için üretilen lycralı külotlu çorapların büyük kısmı aynı zamanda az ya da çok parlak çoraplar oluyor. 20li yaşlarında ofis kızları ise bu çorapların onları teyze gibi gösterdiğinden yakınıyorlar. Ve çok haklılar. Aktif kadının en büyük mücadelelerinden birisi bir yandan kaliteli ve şık giyinmek ama öte yandan da olduğundan daha yaşlı görünmemektir. Hatırlıyorum da ben bankada ilk aylarımda elbiseler ve etektakımlar ile külotlu çorap giydiğimde kendimi içi geçmiş bir kokona gibi hissederdim. Şimdi o kadar takmıyorum ama genç kızların iş hayatından gardrobunda meydana gelen değişikliklere ayak uydurması gerçekten de zor. Bu dönüşümlerden birisi de hayatınıza külotlu çorapların yeniden girmesi. Pek çok kadın hem iş yerinin kural ve alışkanlıklarına uygun giyinmek zorunda ama aynı zamanda bir günde 1o yıl yaşlanmak da istemiyorlar. 


Peki o zaman ne yapacağız? Bir süredir üretilen kaliteli mat çoraplara yöneleceğiz elbette. Piyasada henüz daha çok fazla değiller ve her mağazada da bulunmuyorlar ama bir defa çorap çekmecenize sokabilirseniz vazgeçemiyorsunuz. Bu gün böyle mat külotlu çoraplardan birisini denedim ve gerçekten de memnun kaldım. Bu çorabımız Penti Mat 20. Adından da anlaşılacağı üzere 20 denye kalınlığında ve yüksek lycra oranına rağmen oldukça mat. Daha doğrusu parlak değil. Benim çekmecemde siyah ve ten rengi seçenekleri var ama daha pek çok renk seçeneği var.


Yüzde 15 Elastan (Lycra) oranı ile bacağı gerçekten iyi sarıp sarmalayan bir çorap Mat 20. Aynı zamanda benim bir günlük tecrübeme bakarak diyebilirim ki sarkma ya da toplanma yapma gibi bir derdi de yok. Her penti çorabında olduğu gibi bu çorap için de eğer iki bedenin sınırındaysanız mutlaka büyük bedenini alın diyeceğim çünkü yüksek lycra oranı ve orta kalınlıkta olması sebebiyle kaçma riski biraz fazla. Ben 2 beden giymeliyim tablolara göre ama 3 beden alıyorum tüm Penti külotlu çoraplarımı ve kaçma problemmini çok azalttım. Elbette sırf kaçmasın diye de aşırı büyük beden almayın yoksa lycra falan demez ve sarkmalar ve toplanmalar ile başınız derde girer.


Bankada ten rengini giydim bu gün ve çok memnun kaldım ancak evde siyahı da denemiştim ve bir yandan siyah ama aynı zamanda sanki tenimin kendisiymiş gibi durmasına gerçekten biraz şaşırdım. Oldukça iyi bir performans. Web sayfasında satış fiyatı 4.95. ben internetten sipariş verdim ve Penti Mağazalarında kaç liraya satıldığını bilmiyorum açıkçası.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...