Paylaşmak Güzeldir

23 Eylül 2013 Pazartesi

Günün Çorabı - Platino Wet Look

Bir süre önce Penti ve Daymod ıslak görünümlü çoraplar çıkarttılar. 200 den kalınlıktaki bu çoraplar kışın bacakalrı sıcak tutmakla kalmıyor aynı zamanda da parlak ve ıslak görünümleriyle göz alıcı bacaklara sahip olmanızı da sağlıyorlar. Ancak ne Penti ne de Daymod ıslak görünüm konusunda Platino Luxe Fata Wet Looking Tights kadar başarılı değil. Normal çorapların üretildiği naylon ya da lycra değil de Charmeuse tipi kumaştan dokunan bu çorapların tanesi 36 dolar ve ancak internetten getirtebiliyorsunuz. Eğer ilginiz ve paranız varsa mutlaka bir bakın derim. Ben kışın Amerika'ya gittiğimde iki çift almıştım ve bacaklarımı bu kadar rahat hissettiren bir çorap daha giydiğimi hatırlamıyorum.

Eğer siz de bacaklarınızı şımartmak istiyorsanız paraya kıyıp bir çift Platino Luxe Fata çorap edinin. Hem Türkiye'de eşi benzeri olmayan bir çorap giymiş olursunuz (aman pişti olmayalım) hem de kışın bacaklarınıza ayrı bir şıklık katabilirsiniz. Desenli fileler, rengarenk opaklar her yerde olacaklar ama gerçekten kaliteli bir Wetlook çorap sokakta fazla rastlayacağınız bir manzara olmayacak. Fark yaratmak için deneyebilirsiniz bence.


Bu kalın ıslak görünümlü bacakalrı muhteşem saran ve aynı zamanda kan dolaşımına destek veren çorap siyah, antrasit ve kahve renklerinde satılıyor. Bende siyah ve antrasit rengi olanlar var. Kahverenginin iyi olacağını düşünmemiştim açıkçası. Internette kahverengi resim arasım ama bulamadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...