Paylaşmak Güzeldir

23 Nisan 2014 Çarşamba

Penti Premier 20 Ten Rengi Külotlu Çorap


Penti Premier serisini seviyorum. Bunu blogu takip edenler biliyor. Kışın şıklığımdan ödün vermeden ama aynı zamanda çok fazla üşümeden günlerimi geçirmeme Penti Premier 40 az yardımcı olmadı. Daha sıcak günler ya da özel bir gece için dışarı çıktığımda ipek matlığında ama aynı zamanda tam anlamıyla pürüzsüz bacaklar (en azından görüntüde :) ) için de Premier 20 serisinin bornz ten (Numarasını da yazayım da tam olsun : 38 ) külotlu çorabı tam bir kurtarıcı. 

Penti Premier serisi külotlu çorapların bir avantajı da fazla parlak olmadıkları için siyah ve kırmızı elbiseler ile mükemmel bir uyum sağlıyor olması. Daha önce siyah elbise ile ne renk çorap giyileceği konusunda kısa bir yazı yamıştım. O yazıda ille de çorap giyecekseniz tercihinizin fazla parlak olmayan ten rengi çoraplar olması gerektiğinden bahsetmiştim. Elbette ilginç tercihler ile renklendirmek de mümkün ama olabildiğince siyah elbise siyah çorap kombininden kaçınmak gerektiğinden de bahsetmiştim. Eğer siyah elbise ile siyah çorap giyecekseniz gerçekten çok çok ince ve fazla parlak olmayan bir çorap tercih etmelisiniz.

Bu yazının ardından kırmızı elbiseler ile de bir kaç defa soru aldım. Belki ben çok fazla tercih etmediğim için olacak ki kırmızı elbise ile ne renk çorap giymek gerektiği üstüne çok fazla düşünüp yazmamıştım. Kırmızı elbise iddialı ve taşıması her zaman kolay olmayan bir tercih. Kırmızı elbise ile ne renk çorap giyeceğimiz ise nasıl bir ortamda olduğumuza bağlı olarak değişir. Eğer şık ve zarif bir ortamda, nitelkili bir toplantı ya da davete gidiyorsanız ve eğer bacaklarınıza güveniyorsanız o zaman hiç çorap giymemek en iyisidir. Eğer ille de çorap giymek gerekecekse parlak çoraplardan kaçınmak gerekir. Kırmızı elbise külotlu çorabın parlaklığını arttıracak ve benim fikrimce ucuz bir görüntüye sebep olacaktır. 

Gündüz kırmızı elbise giyiyorsak o zaman bulunacağımız ortamın resmiyetine göre çorap tercihimiz ince veya opak siyah külotlu çorap olabilir. (çorapsız takılmak her zaman tavsiye edeceğim bir çözümdür. Kırmızı elbise gerçekten de en iyi çorapsız taşınır) Daha gündelik bir kullanım için siyah opaklar ya da desenli siyah çoraplar tercih edilebilir. Daha resmi bir toplantı için az parlak ya da mat ince siyah külotlu çorap giyebilirsiniz.

Bir dakika, bir dakika...ne diyorduk, nereye geldik?! Ben bu sabah yazmaya kırmızı elbise ile ne renk çorap giyilir sorusuna cevap vermek içni başlamadım. Niyetim bir Penti Premier 20 Ten rengi çorap fotoğrafı paylaşmaktı. Aşağıdaki resimi bundan bir kaç sene önce bir arkadaşım çekti. Kadıköy'de ufak bir resim atelyesi olan bu arkadaşım anlayacağınız üzere aynı zamanda fotoğraf ile de ilgili. Atelyesinde onun bir kaç ufak tefek işini bitirmesini bekliyordum. Akşam bir kaç arkadaşımızla beraber dışarı çıkacaktık. Uzun bir gün geçirmiştim ve topuklulardan kurutlmak için kısa bir molayı bile kaçırmayacaktım. Ayakkabılarımı çıkartıp bir kenara attım ve bir kaç gün önce kapanan bir kafeden kelepir kapattıkları sandalyenin üstüne tünedim. O sırada arkadaşımın içindeki fotoğrafçı kabarmış olacak ki bu pozu çekti. Bu fotoğrafta üstümde olan çorap ilk kez aldığım Penti Premier 20 Bronz Ten rengi külotlu çoraptı.

3 yorum:

  1. vaovsss.Seval Hnm hem Sizi hemde arkadaşınızı tebrik ediyorum.Çok başarılı bir foto olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Sizin gibiler interneti çöplüğe çeviriyor. blog tavsiye bilmemne ayağına teşhircilik yapıyorsunuz. iffetsiz, ahlaksız insanlarsınız hepiniz. külotlu çorap tavsiyelerinizi de sapık fetişistlerden başkası okumuyor.

    YanıtlaSil
  3. hayatında bu kadar güzel bacak mı gördün. Hem de külotlu çoraplı eleştireceğine fotoğrafın keyfini sür harika. Bakmaktan alamıyor kendini insan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...