Paylaşmak Güzeldir

11 Nisan 2015 Cumartesi

Vücut Çorabı - Bodystockings - Asyalı Model

Benim çörapla ilgili en büyük sıkıntılarımdan birisi kadınların bu kıyagete bakışıyla erkkelerin bakışı arasındaki fark oldu hep. Benim gibi günlük hayatında külotlu çoraptan kaçınamayan bir kadın için çorabı seksi bir aksesuar ya da libidoyu destekleyen bir afrodizyak olarak görmek hep zor oldu. Ancak eski eşim ve erkek arkadaşlarım seneler boyunca kaliteli bir çorap giydiğimde bacaklarıma (ve dolayısıyla bana) daha fazla ilgi gösterdi. Bunu kabullenmeye ve bundan hoşlanmaya başlasam da benim için gizemini korumaya devam eden bir konu.

Ancak çorap sektöründe son yıllarda daha fazla üretilmeye başlanan bir ürün var ki onun amacını ve fonksiyonunu hem erkekler hem de kadınlar aynı şekilde algılıyorlar. Elbette vücut çoraplarından, yani bodystocking'den bahsediyorum. Bodystocking ya da vücut çorabı sadece seksi bir iç çamaşırı olarak üretilip pazarlanıyor. Arada sırada çamaşır izi istemeyen kadınlar için falan gibi mazeretler üretilse de ne kadınlar ne de erkekler bunu yemiyor diye düşünüyorum.

Çok nadiren de olsa vücut çorabı alıp giydiğimde keşfettiğim acı gerçek şu oldu: Vücut çorabı genellikle yüzde yüz naylon iplikten üretiliyor ve asla kaliteli bir çorabın verdiği yumuşak ve pürüzsüz ikinci ten hissini vermiyor. Ben yine de mükemmel vücut çorabını aramaya devam ediyorum. Bu arayışta henüz sona yaklaşmasam da Alibaba sitesinde gördüğüm bir ürün bana oldukça vaatkar görünüyor.

Yüzde 12 lycra oranı ile bu vücut çorabının hem tasarımı hem de kalitesi bir denemeyi hak ediyor gibi geliyor bana ama Çin menşeili ürünlere güvenemiyorum nedense. O yüzden bu vücut çorabını henüz daha sipariş etmedim ama aklımın bir köşesine yazdım. 


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...