Paylaşmak Güzeldir

17 Nisan 2015 Cuma

Miranda Kerr Siyah File Çorap

Miranda Kerr de kıskandığım kadınlardan birisi. Muhteşem güzellikte bir yüz, buradayım diyen bir vücut ve bunu çok iyi kullanan bir beyin. İnsan daha ne ister? Bu fotoğrafta cadılar bayramında giydiği kostümle görüntülenmiş. Yüksek çözünürlüklü fotoğraflarda file çorabın kimi yerlerinde ilmik attığı görülüyor. Pahalı bir kostüme sıfır km bir çift file çorap yakışırdı elbette ama kim 2000*3000 pixel çözünürlükte fotoğrafı tüm detaylarıyla inceler ki? Ben de şans eseri bloga koymadan önce farkettim.

Biliyorsunuz ara sıra buraya kendi giymeye cesaret edemediğim şeylerin fotoğraflarını koyuyorum. Eğer New York'ta olsam o zaman Miranda'nın kostümü ile Halloween partisine giderdim ama aynısını İstanbul'da yapmak benim için neredeyse imkansız.

Neyse, yazıyı benim benden daha güzel kadınları kıskandığım bir nostaljiye çevirmeyeyim. Miranda ve seksi bacaklarının siyah file külotlu çorap içindeki halini seyre bırakayım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...