Paylaşmak Güzeldir

14 Nisan 2015 Salı

Bu çorap uzun bacak ister

Çorap modası hiç bir zaman hak ettiği ilgiyi görmüyor. Pek çok modacı çoraba bir öcü muamelesi yapıyor ama kadınlar çorap giymekten, ve bacak şıklığından vazgeçmiyor. Klasik ince çorapların satışları düşerken her biri birer stil çığlığı olan desenli çorapların satışı gün geçtikçe artıyor. Bu gün sayfamıza almaya karar verdiğim fotoğrafı 2012'ye ait bir blogda buldum. Çorap inanılmaz derecede güzel. Siyah ve mavinin gerçekten harika bir bileşimi. Problem şu ki bu çok şık ve bence seksi külotlu çorabın ne modelini ne de hala satışta olup olmadığını bilmiyorum.

Neyse, zaten bu çorabı giymek için sütun gibi bacaklara ihtiyacı var insanın. O kadar da iddialı olabileceğimi sanmıyorum. Tamam yani odun bacaklı değilim ama fotoğraftaki modelle de aşık atacak halim yok. Ne olursa olsun bu resim benim çorap modasına olan inancımı tazeledi. Külotlu çorap hem şık, hem seksi hem de modaya uygun olabiliyormuş demek ki...İşte benim stilim jüri üyelerine duyurulur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...