Paylaşmak Güzeldir

16 Aralık 2013 Pazartesi

Daymod Elit 40 v Daymod Elit 15

Özel sipariş üzerine Mantyhose Çorap'tan mükemmel bir yazı daha. Zaten benim de Daymod çoraplara karşı bir zaafım olduğunu biliyorsunuz. Yakın zamanda keşfettiğim üzere Mantyhose Çorap da Daymod'un ürünlerini kaliteli buluyor. Bugünkü yazısını sadece ilgi duyan erkeklere değil külotlu çorap konusunda artık Penti'den öteye bakma zamanı gelmiş tüm kadınlara öneriyorum. Özellikle çalışan ve uzun süre hareketsiz ayakta duran ya da oturan kadınların en büyük problemlerinden olan varis aşlangıcı ve yorgun bacakalr için Daymod'un şıklıktan ödün vermeden kullanabileceğiniz opak olmayan, yarı şeffaf 40 den kalınlıktaki varis önleyici çorapları var. Bu çoraplardan birisi de Daymod Elit Mat 40 çorabı. Bu yazıda Mantyhose Çorap ağırlıklı olarak bu çoraptan ve genel olarak Daymod'un elit serisinden bahsediyor. 


Daha önceki yazılarımda sizlere, ülkemizde temelleri atılmış çok uzun yıllardır ticari faaliyetlerini sürdüren ve sanayinin önemli kilometre taşları haline gelmiş olan birkaç firmadan bahsetmiştim.Bu firmaların kuruluşları,faaliyet alanları ve sahiplerinin nasıl bugünlere geldikleri gibi hikayelerinin ilgi alanıma girdiklerini dile getirmiştim.Bu biraz benim hobim biraz da ticaret hayatımda onyedinci yılımı dolduruyor olmamdan kaynaklanıyor belki de..Farklı iki sektörde hem mühendislik hizmeti verebilmek hem de ticareti yürütebilmek benim açımdan da hiç kolay olmadı diyebilirim.Bunca geçen zaman içerisinde her şeyi bir kenara bırakarak düşünecek olursam imalat sektörünün çok daha zor bir alan olduğunu söyleyebilirim Bir şeyi imal edebilmek,üretmek,bunu hatasız bir şekilde son kullanıcıya kadar ulaştırmak,beğendirmek,satabilmek ve daha sonrada tahsilatı için uğraşmak sanırım, ürettiği ürün ne olursa olsun imalat sektöründe olanlarınız tarafından gayet iyi anlaşılacaktır.Tabi bütün bunları yaparken karşılaşacağınız finansal,mekanik,personel ve imalat sorunlarının yanı sıra,meydana gelebilecek kazalardan ve kanun yapıcının uyguladığı yaptırımların hiçbirinden bahsetmek dahi istemiyorum.Bu yüzden imalat sektörü içinde yer alıp,bir şeyleri alın teriyle üreten insanlara ve firmalara karşı sonsuz saygı duymuşumdur.
      Şimdiye kadar sizlere bahsettiğim çorap markaları ve üretici firmaları hakkında da bu saygı çerçevesi içinde kalmaya çalıştım.Bunu yaparken,genelde kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri  herhangi bir cinsiyet ayrımı yapmadan, herkes tarafından kullanabileceğini  dile getirebilmekti. Yukarıda yazdıklarım doğrultusunda ilgilendiğim,ürünlerini severek kullandığım ve bazı ürünlerini de sizlere anlatmaya çalıştığım markalardan birisi de Daymod Çorap.Bildiğim kadarıyla otuz yıl gibi bir süredir tekstil sektörü içerisinde olan bir firma.Ürünleri hakkındaki düşüncelerimi ve memnuniyetimi oldukça nazik karşılamışlardı.İnternet üzerinden satış yaptıkları siteleri oldukça rahat kullanabilecek ve anlaşılır bir şekilde tasarlanmış.Ürün fotoğrafları ve açıklayıcı bilgilerin olduğu sayfalar yeterli düzeyde diyebilirim.Ürün siparişleri ve tahsilat bölümü de kullanım bakımından oldukça açık.Verdiğiniz siparişler doğru olarak hazırlanıp kısa zamanda kargoya veriliyor ve siparişiniz çıkartıldığı zaman ileti yoluyla bilgilendiriliyorsunuz.Eğer bir sorun olursa yada merak ettiğiniz bir konu olursa telefon açıp kendileriyle görüşme imkanı bulabiliyorsunuz. Ben kendilerine gönderdiğim iletilerden birinde, ürün kartlarının olduğu sayfalarda örneğin Elit40’ ın sayfasında kullanıcı yorumlarının da yer alması gerektiği idi.Zaman içersinde böyle bir özelliğe sahip sayfaları göreceğimize inanıyorum.Buraya kadar gelmiş ve Elit40 demişken bu kaliteli çoraptan bahsetmemek olmaz.Daha önceki yazılarımda bu marka ve modelden bahsetmiştim ama yine değinmeden geçemeyeceğim.Daymod’ un Elit serisi aslında iki modelden oluşmakta.Elit15 ve Elit40.Bu modeller arasında Elit40 özel örgülü ve varis önleyici olarak tanıtılmakta.Çorabın bulunduğu grup olarak uyguladığı basınç etkisinin iyi düzeyde olduğunu söyleyebilirim.Belki içinizde varis çorabı kullananlar yüksek bir basınç bekleyebilirler ama böyle bir çorap değil.Sadece varis oluşumunu yavaşlatacak ve yorgunluk önleyici etkisi olan bir çorap.Sakın öyle 15-20 mmHg gibi bir sıkıştırma beklemeyin.Sanırım 10 mmHg değerinin altında bir değere sahip.Ama gün boyunca oldukça rahat edeceğinizi söyleyebilirim.Çünkü çorap denildiği gibi özel bir dokumaya sahip ve bacağınızda çok çok az bir kayma yapıyor.%12 gibi bir elastan oranına sahip belki bu değeri az bulabilirsiniz ama bahsettiğim bu özel dokuma bu çorabı daha özel kılıyor.Firmaya yazdığım bir mesajda bu elastan oranının %20-%30 seviyesinde yapılabilse ve topuk bölümünde de bir takviye dikişinin olması ile ilgiliydi.Bunun elbette yapılabilir olduğunu ama belirli bir fiyat artışına sebep olacağı konusunda cevap almıştım .Daymod Elit40 ağsız bir çorap olup bacak ek yerlerinde herhangi bir parça kullanılmamış.Külot ve burun bölümü ekstra güçlendirilmiş.Ben Elit40’ ı defalarca aldım ve kullandım.Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu çorap gerçekten oldukça sağlam.Giyerken ve çıkartırken kaçırmadan kullanabileceğiniz nadir çoraplardan biri diyebilirim.Özel olarak ve yüksek bir teknoloji ile üretildiğinden eminim.Bunda en önemli etkenler bence kullandıkları malzeme kalitesi ve modern makineler. Elit40 dört beden ve yedi farklı renk çeşidi ile sunulmakta.İlk üç beden normal külotlu çoraplar bölümünde ,dört numara ise büyük beden bölümünde yer almakta.Çorap Kashmir(52), ten(57), bronz(38), füme(67), kahve(44), lacivert(66) ve siyah (500) renkleriyle satılmakta.Elit40 her ne kadar mat denilse de hafif satenimsi bir parlaklığa sahip.Ama bu bilinen 15Den likralı çorapların parlaklığında olan bir parlaklık değil.Daha mat ve farklı bir parlaklık.Elit40’ ın bir de Elit15’i var ki ben 40 Denye olanı alıp kullandıktan sonra denemeye karar vermiştim.Bu benim ilk 15 Denye çorabım desem yeri.Bence bu çorabı henüz kullanmadıysanız biran önce birkaç çift satın alın derim.Elit15 %20 gibi yüksek bir elastan oranına sahip.Bu modelde Elit40 gibi özel dairesel bir dokumaya sahip ve oldukça sağlam.Gün boyunca bacağa oturması ve çok çok az kayması gibi harika bir özelliğe sahip.Burun ve külot kısmı ekstra güçlendirilmiş.Renk bakımından Elit40’ dan farklı olarak lacivert yerine naturel(51) rengi mevcut.Mevsim itibariyle 15 Denye kalınlıkta bir çorap ince olabilir ama siz yinede bir kenara stok yapın derim.Elit15’ in Maxi bedeninde elastan oranı %12 ki neden oran düşük tutulmuş buna bir anlam veremedim.Bu çorap 15 Denye çoraplar arasında oldukça iddialı bir yere sahiptir diye düşünüyorum.Elit40 ve Elit15’ in ambalajları da kaliteli olduğu gibi üstlerinde yer alan fotoğraf baskısıda gerçekten güzel.
    Daymod’ un ürettiği Elit serisi benim için oldukça kaliteli çoraplar diyebilirim.Çorapların fiyatlarını dikkate aldığınızda samimi söylemem gerekirse bu kaliteye göre satış fiyatlarının oldukça makul seviyelerde olduğunu söyleyebilirim.Ben hala Elit40 ve Daymod’ un diğer beğendiğim Venüs serisi çoraplarını özellikle Venüs70 modelini giymeye devam ediyorum.Umarım yakın bir zamanda da Venüs serisini kaleme alırım.
Sağlıkla kalmanız dileğiyle….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...