Paylaşmak Güzeldir

20 Ekim 2013 Pazar

İnce Beyaz Külotlu Çorap - Nadir bir Tür

Bu gün size ufak bir problemimden bahsedeceğim. Kaliteli ince beyaz külotlu çorap bulamamaktan yakınacağım. Evet ben de farkındayım ince beyaz çorabın çok da sık kullanılan bir ürün olmadığının. Ancak öyle zamanlar oluyor ki gerçekten de ince beyaz çorap giymem gerekiyor. Ten rengim oldukça açık. O yüzden mavi ya da lacivert elbise ya da etek ceket takım giydiğim zaman çok da hostes gibi görünmemek için ten rengi çorap giymek istemiyorum. Siyah ise lacivert ile tehlikeli bir ikili oluşturuyor. Eğer opak beyaz külotlu çorap giyersem liseli kız fantazisinden fırlamış gibi oluyorum. İşte bu yüzden arada sırada ince beyaz çoraba ihtiyaç duyuyorum.

Hemen hemen tüm günlük çorapların 11 numara yani fildişi rengi varken 10 numara yani beyaz rengi ya hiç yok ya da kataloglarında olsa bile mağazalarda hemen hemen hiç bir zaman bulunmuyor. Eeee bu yaştan sorna da sartı paketli Müjde çorap giyecek halim yok.

Hemen hemen tek laternatif Penti ya da Daymod'un fantazi serilerindeki silikonlu jartiyer çoraplarından alıp giymek ama eteğim biraz kısa olsa oturup kalkarken çorapların dantel kısmı gözükecek diye ödüm patlıyor doğal olarak.

Uzun lafın kısası buradan çorap markalarına sesleniyorum. İnce beyaz çorap sandığınız kadar gereksiz bir renk değil. daha fazla üretin.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...