Paylaşmak Güzeldir

25 Ekim 2013 Cuma

Baklava desenli Külotlu Çorap

Baklava desenli külotlu çorap hemen hemen neredeyse hiç giymediğim bir çorap türü. Son zamanlarda pek çok baklava desenli çorap seçeneği var ama ben nedense hiç birini bir türlü kendime yakıştıramıyorum. Resimlerde kataloglarda çok şık ve sevmli duruyorlar ama kendimi bu çorpları giyerken hayal ettiğimde hep bir gariplik bir eksiklik hissediyorum. Sanki bacaklarım kalın gözükecek ya da çok genç kız işi gibi duracak diye korkuyorum. Aslında bunların hiç birinden korkmama lazım. Hem genç gözükmenin nesi kötü? Sanırım işin içine biraz mesleki deformasyon giriyor. Bankada hep ciddi ve şık görünmek zorunda olduğum için daha ağırbaşlı modellere fazla alıştım galiba. Ama iş yerinde geçerli olan bu tercihler günlük hayattaki tercihlerimi de etkilemeye başladı.

Gerçi artık tek renkli tamamen opak olmayan ve çok şık baklava desenli külotlu çoraplar da var mesela aşağıda resmini koyduğum birinci çorap Italiana'nın ikincisi ise Penti'nin ürünleri. Normalde bu çoraplardan kaçmamam lazım ama hala kendimi baklava desenli çorap giymek konusunda motive edemiyorum. Belki de bu alışkanlığımdan vazgeçme zamanı gelmiş de geçmiştir bile.

Siz ne dersiniz? Buradaki baklava desenlerinden hangisini giyerek baklava desenl çorap alerjimi yenmeye başlayabilirim sizce?


Fiore



Italiana

Penti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...