Paylaşmak Güzeldir

18 Mart 2015 Çarşamba

Vücut Çorabı Zevkli Olabilir

Red Body Stocking 1 by Professor-Polyamory


Ben genellikle vücut çoraplarını biraz banal bulurum. Erkeklere çok seksi geldiğini biliyorum ama bana fazla ucuz geliyor. Bunun sebeplerinden birisi de vücut çoraplarının genellikle sadece file, dantel ya da yüzde yüz naylon olmasından kaynaklanıyor. Biraz parlak, bacağımda ve vucudumda ikinci bir ten hissi yaratacak kaliteli çorapların kumaşından, yani yüksek elastan ya da lycra oranlı üretilmiyor genelde.

Ancak moda bloglarını gezerken deviant art hesaplarından birisinde bu fotoğrafa rastlayınca bloga koymadan edemedim. Ucuz kırmızı fishnet vücut çorabı ama fotoğraf oldukça zevkli çekilmiş ve neredeyse benim bile fikrimi değiştirecekti :)

Siz ne dersiniz? Vücut çorabı hem seksi olup hem de ucuz olmayan bir görüntü sunabilir mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...