Paylaşmak Güzeldir

5 Eylül 2014 Cuma

Penti 2015 Kış Koleksiyonu



    Bir önceki yazıyı yazdım ve pek de tatmin olmadım. Sonuçta bu blogu yazmaya başladığımdan beri özenli yazılar hazırlamaya çalışıyorum. O yüzden Sonbahar-Kış koleksiyonlarından bahsetmeye başlamışken neden adam gibi yapmıyorsun diye sorudm kendime. Madem kafanı bankadan ve turizm işinden ayırıp bloga bir günlüğüne de olsa zaman ayırmaya karar verdin o zaman haydi üşenme ve adam gibi bir yazı hazırla dedim. Üşenmedim, Penti'nin ana sayfasında yayınladığı kataloğu blogda yayınlananabilecek hale getirdim. (herhalde bedava reklamlarını yaptığım için bana kızmazlar :) Lafı fazla uzatmadan Penti'nin Sonbahar Kış 2015 Çorap Koleksiyonuna bir göz atalım haydi.
    2014 Sonbahar-Kış Çorap KoleksiyonuHazır web sayfasına girmişken neler var neler yok diye bakayım, klasik çoraplarda da bir değişiklik var mı bir test edeyim dedim. Gördüğüm kadarıyla klasik çoraplarda bir yenilik ya da önemli bir değişiklik yok. Oysa ben gerçekten de Leg Support serisine en azından Sahra ya da Koyu Ten renk seçeneklerinin eklenmesini bekliyordum. Belki de bu model yeteri kadar müşteri çekmiyor daha ama bunun sebeplerinden birisi de kadınların artık ten renklerine daha uygun çoraplar giymeye alışmış olması. Diğer tüm modellerde yedi sekiz ten rengi tonu sunup Leg Support Külotlu Çorap için sadece standart 57 numara ten rengini sunarsanız müşteriler de kaçar belki. Bilemiyorum. Sonuçta çalışan kadınlar için oldukça iyi bir çorap ve daha fazla renk seçeneği olsa daha sık kullanacağıma eminim. Neyse konuyu fazla dağıtmayalım. Bu kış yine Penti'nin desenli çorap serisinden çıkardığı yeni çoraplar ile bacak şıklığımızı tamamlayacağız.
    2014 Sonbahar-Kış Çorap KoleksiyonuBenim en çok ilgimi çeken çorap, bir önceki yazıda da uzun uzun yazdığım gibi TORN oldu. Jartiyer görünümlü çorap kontenjanını doldurmak gerekiyordu ve Penti bunu torn ile yapmış. Hoşuma gitti, deneyeceğim. Desenin abartısız olması bu çorabın fantezi sınırında bir aksesuar olmasını engelelyecek ve şıkl ortamalrda rahatça giyilebilecek.
    2014 Sonbahar-Kış Çorap Koleksiyonu
    2014 Sonbahar-Kış Çorap Koleksiyonu

    1 yorum:

    1. merhabalar Seval hanım;
      Yazılarınız çok özel ve güzel.
      Lütfen bizi ihmal etmeyin.Yazıların ve postların devamını bekliyoruz

      YanıtlaSil

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...