Paylaşmak Güzeldir

5 Temmuz 2013 Cuma

Sigvaris Varis Çorabı Kataloğu

Bu sayfalarda arada sırada varis çorapları ile ilgili de bilgi ve bağlantılar vereceğim. Çok şükür henüz daha varis problemim yok. ( o bir kaç ufak morarmış kılcal damarı saymıyorum tabii :) ) Ama annemin başı varisle dertte babamın da öyleydi. Parmağım kalınlığında damarlar fırlardı bacakalrından akşam eve geldiğinde. Varis yüzünden bilekleri morarır ve kan toplardı. Seneler boyunca varis çorabı giymek zorunda kaldı. Varis çorabını çıkarttığı zaman nasıl da ayakalrına iz yaptığını hatırlarım. İşte bu yüzden, eninde sonunda benim de varis sıkıntım olma ihtimali yüksek olduğu için varis hakkında hem bilgili hem de uyanık olmam lazım.

Varisle ilgili ilk bağlantı eski sayılabilecek bir katalog. Sigvaris'in 2010 kataloğu. Pek çok ürünün özelliklerine ve resimlerine ulaşmak mümkün. Daha yeni kataloglarda daha fazla ürün var ama şimdilik bununla idare edin anacım.

http://varis.data-ist.com/kataloglar/2010CatalogSigvaris.pdf

3 yorum:

  1. Sigvaris gerçekten oldukça kaliteli ama bir o kadar pahalı.Solidea ve Ibici markalarının güzel çorapları var.Bunun yanısıra erkeler için de külotlu çorap üreten Comfilon,Collanto ve Tim Legwear bu alanda önemli markalar diyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. Erkekler için külotlu çorap üretimi giderek yaygınlaşıyor. Bunu ben de duymuştum. Açıkçası fazla alışılmadık olsa da bana hiç de ters gelmiyor. İlginize teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Aslında külotlu çorap giyen erkeklerin sayısı tahmin edilenin üstündedir diye düşünüyorum.Özellikle kış aylarında soğuktan korunmak için kullanıyorlar.Bunun yanısıra çoğunluğu sağlık sorunlarından dolayı tercih ediyor.Yurt dışında erkek amatomisine uygun olan 15 Den incelikte dahi çoraplar giyiliyor.Özellikle büyük beden ve ön panel ilaveli çok rahat ve kaliteli çoraplar mevcut.Comfort4men markasının hem normal hem de varis ilerlemesini azaltan,dinlendirici çorapları çok kaliteli.Türkiyede bayan kullanıcılara göre üretim yapıldığından sanki boyu uzadıkça kalçada genişler mantığı var.Oysa Avrupadaki ürünlerde aynı kalça genişliğinde ama 170cm ve 200cm boyda olan insanlar için ürünler bulmak mümkün.Amaç sağlık ve rahatlık ise tercih edilebilir diye düşünüyorum..
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...